verschil tussen Mackie 1604 VLZ en Mackie 1604 VLZ3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kevinveerbeek

verschil tussen Mackie 1604 VLZ en Mackie 1604 VLZ3

[FONT=Verdana]hoi,[/FONT]

[FONT=Verdana]ik ben opzoek naar een nieuwe mixer en mijn budget is niet echt groot.[/FONT]
    [FONT=Verdana]ik kwam 2e hands de Mackie 1604 VLZ tegen dit vind ik een mooie mengtafel.[/FONT]

[FONT=Verdana]ik kan hier vrij weinig over vinden, maar wel over de Mackie 1604 VLZ3[/FONT]
    [FONT=Verdana]dus ik vraag mij af wat zijn de verschillen ik neem aan dat de Mackie 1604 VLZ3 een verbetering is van de Mackie 1604 VLZ.[/FONT]

[FONT=Verdana]dus weet iemand wat de verschillen zijn?[/FONT]

[FONT=Times New Roman][/FONT]
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Mackie - 1604-VLZ3

betere pre-amps naar men daar zelf zegt.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Originally posted by kevinveerbeek
      [FONT=Verdana]hoi,[/FONT]

[FONT=Verdana]ik ben opzoek naar een nieuwe mixer en mijn budget is niet echt groot.[/FONT]
      [FONT=Verdana]ik kwam 2e hands de Mackie 1604 VLZ tegen dit vind ik een mooie mengtafel.[/FONT]

[FONT=Verdana]ik kan hier vrij weinig over vinden, maar wel over de Mackie 1604 VLZ3[/FONT]
      [FONT=Verdana]dus ik vraag mij af wat zijn de verschillen ik neem aan dat de Mackie 1604 VLZ3 een verbetering is van de Mackie 1604 VLZ.[/FONT]

[FONT=Verdana]dus weet iemand wat de verschillen zijn?[/FONT]
      De VLZ3 is de laatste serie pre-amps! Vroeger was er het verschil tussen een 1604 VLZ en een 1604 VLZ-Pro. De laatste heeft de VLZ2 pre-amps. Eigenlijk wil je deze hebben. Klinken net wat lekkerder en warmer dan de non-pro.
      d&b Audiotechnik

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

Ook een klein verschil is het aantal aux kanalen 4 op de vlz pro en 6 op de vlz3 Is ook niet onbelangrijk voor als je er wat uitgebreider mee wilt werken.
        your light !

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Originally posted by tha_dj
          Ook een klein verschil is het aantal aux kanalen 4 op de vlz pro en 6 op de vlz3 Is ook niet onbelangrijk voor als je er wat uitgebreider mee wilt werken.
          Is niet veranderd hoor. Gewoon 1-4 met 5/6 onder een shift functie. Kies je voor 5/6 dan vervalt 3/4 voor dat kanaal. Dus semi 6x aux, maar eigen 4+2.
          Denk dat je in de war bent met de 1640 Onyx.
          d&b Audiotechnik

Comment

• tha_dj
            • Jan 2004
            • 375

Yep, helemaal gelijk !

Maar goed, hebben zelf de 1604 VLZ pro geen vlz3, maar is een leuk tafeltje voor een kelin klusje ( bandje ) maar stappen toch eerdaags over op de mixwizzard, is toch gemakkelijker in het gebruik.
            Ook vanwege ingebouwde galm en meer aux. en betere naam in het circuit. ( ff te snel gekocht en weinig uitgezocht en nu zitten we met dit tafeltje )
            your light !

Comment

• MusicSupport
              • Feb 2006
              • 1016

Originally posted by tha_dj
              Yep, helemaal gelijk !

Maar goed, hebben zelf de 1604 VLZ pro geen vlz3, maar is een leuk tafeltje voor een kelin klusje ( bandje ) maar stappen toch eerdaags over op de mixwizzard, is toch gemakkelijker in het gebruik.
              Ook vanwege ingebouwde galm en meer aux. en betere naam in het circuit. ( ff te snel gekocht en weinig uitgezocht en nu zitten we met dit tafeltje )
              Geen probleem. Erg gewild onder de thuisgebruikers/kleine studiotjes en scholen en zaaltjes. Klinkt prima en werkt prima. Mee eens; A&H, Soundcraft en co zijn betrouwbaarder en doen het beter in de markt.
              d&b Audiotechnik

Comment

Working...