Verschil TC-electronic M300 versus M350

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Verschil TC-electronic M300 versus M350

Hello,
    Weet iemand het verschil tussen beide toestellen ?
    nl . de M 300 en M 350
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Ik denk het volgende : Meer effecten...waarschijnlijk ook kwalitatief betere effecten dan zijn voorganger de 300...Deze is er maar relatief kort geweest, dus er zal wel iets mee geweest zijn wat niet helemaal lekker liep..De spec's zijn eigenlijk voor de rest het zelfde...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Van wat ik terug kan vinden, zitten er op de 350 wat andere effecten. Verder LIJKEN ze hetzelfde.

Heb overigens zelf de 350.

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Originally posted by Outline
        Van wat ik terug kan vinden, zitten er op de 350 wat andere effecten. Verder LIJKEN ze hetzelfde.

Heb overigens zelf de 350.
        En mag ik vragen naar de ervaring(en ) ?
        Ik zou hem willen gebruiken voor zang .
        sis

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

M350 is gewoon een kleine 'marketing' upgrade van de M300. Prima multiFX voor weinig geld. Delays en spec. FX zijn prima. De Reverbs zijn echt TC maar wel subtiel en zeer bruikbaar voor zang. De plate, halls en rooms zijn ok. De plates wat hard en digitaal. Halls best ok! Niks mis met de M300 overigens hoor. Ooit 8 gehad hier. (Inmiddels met komst digitaal verkocht)
          d&b Audiotechnik

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Als ik nu moet kiezen tussen een M 350, lexicon MX 200, of een alesis midiverb 4 , welke zou dan de beste keuze zijn volgens jullie ?
            sis

Comment

• Big Bang
              • Apr 2008
              • 652

Voordeel van de M300 is dat hij bijzonder snel en eenvoudig werkt. Galmpje kiezen, 3 draaiknoppen voor je instellingen en klaar. Wel moet je een lampje in de buurt hebben om te zien welk fx/rev je hebt geselecteerd, dat zie je anders niet zo snel.
              It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

De M350 komt morgen of overmorgen binnen , heb hem dus besteld .
                Ik wil jullie allemaal danken voor de support .
                sis

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Zeg Meneertje Ongeduld (Sis), zo snel kan ik ook niet antwoorden!

Maar ben blij voor je dat je al een besluit hebt genomen.
                  En meneer MusicSupport bedankt voor de verheldering. Aangezien jullie er zat hebben (gehad).
                  Last edited by Outline; 18-02-09, 22:44.

Comment

• Gitarist 62
                    • May 2006
                    • 278

Originally posted by sis
                    De M350 komt morgen of overmorgen binnen , heb hem dus besteld
                    en weer verlaat een tevreden klant het pand

Heb de 300 en idd niks mis mee, toch gebruik ik voor galm meer mijn lexicon mpx 550. Net wat subtieler en parameters beter te doseren. Ten minste ALS je tijd hebt of neemt. De 300 werkt gewoon stukken makkelijker zeker als je 2 efecten (galm - delay) wil stapelen. de m300 gebruik ik vooral als (tap)delay op een aparte aux. Zit ik een keer krap in de aux sends dan gaat e m300 als dual engine en staat de lexicon langs de lijn.
                    ~Clearsound~

Comment

• sis
                      • Jul 2003
                      • 3305

Originally posted by Outline
                      Zeg Meneertje Ongeduld (Sis), zo snel kan ik ook niet antwoorden!

Maar ben blij voor je dat je al een besluit hebt genomen.
                      En meneer MusicSupport bedankt voor de verheldering. Aangezien jullie er zat hebben (gehad).
                      Sorry outline, ik moest een vlugge beslissing nemen omdat ik deze, dit weekend nodig heb.
                      Zodoende heb ik een aantal collega muzikanten opgebelt die met een lexicon MX 200 werken en daar niet tevreden over zijn .
                      Vroeger had ik in mijn opnamestudio een TC. M 2000, dus ik ken zo'n beetje de klank van TC .
                      Bij nadere informatie blijkt ook dat de M 350 een goede keuze is , ook op vlak van bediening .
                      Dat is voor mij belangrijk omdat ik mijn 2 handen nodig heb op mijn klavieren, dus even een kleine aanpassing op de M 350 is zo gebeurt.
                      Dit was voor mij doorslaggevend
                      Iedereen bedankt voor de respons .
                      sis

Comment

• MusicSupport
                        • Feb 2006
                        • 1016

Originally posted by sis
                        Sorry outline, ik moest een vlugge beslissing nemen omdat ik deze, dit weekend nodig heb.
                        Zodoende heb ik een aantal collega muzikanten opgebelt die met een lexicon MX 200 werken en daar niet tevreden over zijn .
                        Vroeger had ik in mijn opnamestudio een TC. M 2000, dus ik ken zo'n beetje de klank van TC .
                        Bij nadere informatie blijkt ook dat de M 350 een goede keuze is , ook op vlak van bediening .
                        Dat is voor mij belangrijk omdat ik mijn 2 handen nodig heb op mijn klavieren, dus even een kleine aanpassing op de M 350 is zo gebeurt.
                        Dit was voor mij doorslaggevend
                        Iedereen bedankt voor de respons .
                        sis
                        Ooit 1 MX200 gehad en die was er weer net zo snel uit als dat tie binnen was. Dus M300/350 is prima keus geweest. Alesis Midiverb is ok maar wel een beetje achterhaald.
                        d&b Audiotechnik

Comment

• Outline
                          • Feb 2006
                          • 1434

Originally posted by MusicSupport
                          Alesis Midiverb is ok maar wel een beetje achterhaald.
                          Bedoel je niet erg achterhaald, als in: nog goed in de jaren '90, nu echt uit het stenen tijdperk?

Comment

Working...