Soundcraft Spirit 328

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

    #16
    Originally posted by dj-frans
    Ik heb nu dus ook zo'n mooi mengpaneel gekocht alleen kan ik er nog 2 X niets mee..

    de gene van wie ik hem over heb genomen die kon er niets van en ik kan eigenlijk van die ook nog niet veel, heb zelf altijd met een huis, tuin en keuken mengpaneel gewerkt..

    maar ik wilde nu toch ook wel eens iets beters hebben..

    maar dat wordt of meer geld uitgeven om hem te laten repareren of of het moet een kleinigheidje zijn dat ik het zelf kan maken...
    of moet je die resetten met een voorhamer
    Toch wel een aantal opmerkingen waardoor ik denk: bezint eer ge begint.

    Wat ik niet snap is dat je het ding hebt overgenomen zonder er ter plekke met de voormailge eigenaar naar te kijken. Hij kon er niets van? Als jij de mixer niet kent, hoe heeft hij je dan overgehaald hem te kopen. Sterker nog, hoe kan jij inschatten dat hij er niets van kon. Nog sterker: vind je het niet vreemd dat hij er niets van kon?

    Maar goed je zocht iets beters dan je huis-, tuin- en keukenmixer. Als dat een beslagmixer was, heb je in ieder geval veel meer knoppen en zal er minder herrie uitkomen!

    @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

    Comment

    • dj-frans
      • Jul 2010
      • 3

      #17
      Originally posted by @lex
      Toch wel een aantal opmerkingen waardoor ik denk: bezint eer ge begint.

      Wat ik niet snap is dat je het ding hebt overgenomen zonder er ter plekke met de voormailge eigenaar naar te kijken. Hij kon er niets van? Als jij de mixer niet kent, hoe heeft hij je dan overgehaald hem te kopen. Sterker nog, hoe kan jij inschatten dat hij er niets van kon. Nog sterker: vind je het niet vreemd dat hij er niets van kon?

      Maar goed je zocht iets beters dan je huis-, tuin- en keukenmixer. Als dat een beslagmixer was, heb je in ieder geval veel meer knoppen en zal er minder herrie uitkomen!

      @lex
      Ik heb hem overgenomen van een kamaraat, er is ook nog niets aan betaald..
      ik denk als ik hem eerst moet laten maken dat er ook nog wel iets van de prijs af gaat, ik mag die hebben voor maar €300.- , maar als er €150 .- reparatie kosten aan zitten dan zeg ik wel dat hij maar €150.- krijgt, want het kan goed zijn dat hij misschien al op de hoogte was dat die kapot was.

      Comment

      • @lex
        • Jul 2006
        • 1087

        #18
        Originally posted by dj-frans
        Ik heb hem overgenomen van een kamaraat, er is ook nog niets aan betaald..
        ik denk als ik hem eerst moet laten maken dat er ook nog wel iets van de prijs af gaat, ik mag die hebben voor maar €300.- , maar als er €150 .- reparatie kosten aan zitten dan zeg ik wel dat hij maar €150.- krijgt, want het kan goed zijn dat hij misschien al op de hoogte was dat die kapot was.
        ...dat hij misschien al op de hoogte was...

        Ehm, als het echt een 'kameraad' is zou hij dat niet doen!

        @lex
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

        Comment

        • dj-frans
          • Jul 2010
          • 3

          #19
          Daar heb je wel gelijk in @lex, vorig jaar ook, ging ik een Lazer kopen van mijn verjaardagsgeld, maar ik scheen er €50.- te kort te komen..
          die heeft hij dan maar even betaalt..
          hij is er nooit op terug gekomen, dus ja dat zet je dan weer aan het denken hé

          Comment

          • SoundOfSilence
            • Mar 2007
            • 766

            #20
            Originally posted by dj-frans
            Ik heb hem overgenomen van een kamaraat, er is ook nog niets aan betaald..
            ik denk als ik hem eerst moet laten maken dat er ook nog wel iets van de prijs af gaat, ik mag die hebben voor maar €300.- , maar als er €150 .- reparatie kosten aan zitten dan zeg ik wel dat hij maar €150.- krijgt, want het kan goed zijn dat hij misschien al op de hoogte was dat die kapot was.
            Heb een paar reparaties aan digitale spirits gedaan de afgelopen jaren en ik beloof je dat je waarschijnlijk meer dan 300 euro kwijt bent om je 328 in werkende, bruikbare conditie te krijgen.
            Gratis tip, gebaseerd op ervaring: doe het niet. Een 328 is hooguit 50 euro waard voor de reserve-onderdelen die je eruit kunt halen.

            Nog een gratis tip: probeer zaken doen met kameraden te vermijden. De ervaring leert dat dat meestal slecht afloopt.
            Last edited by SoundOfSilence; 23-07-10, 10:45.
            It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

            Comment

            • alphasec
              • Feb 2012
              • 1

              #21
              Hai heb je het hier over de soundcraft 328 ? zo ja heb jij daar een nederlandse gebruiks/handleiding van? of weet je waar die te verkrijgen/te koop is.mvg Jack

              Comment

              • frederic
                • Jan 2006
                • 3511

                #22

                Comment

                Working...