Via TM kregen we te horen dat de opta vanaf 2011 de radio over gaat op digitale radio. Dat houdt ongeveer, zoals het nu er nog naar uit ziet, in, dat onze draadloze systemen nutteloos gaan worden, nu staat TM er bekend om, dat hun service goed is en maak me daar geen problemen om, maar koop nu even geen zenders meer, wil eerst afwachten wat er gaat gebeuren. In Frankfurt wordt nl ook de nieuwste reeks Sennheiser produkten gelanceerd.(ontvangers en zenders) wilde eerst hier voor gaan, maar ben er nu huiverig voor, hebben meerdere mensen dit bericht al vernomen? TM heeft al aangegeven en kan geen garantie geven dat bij een aanschaf van bv. draadloos shure nu, in de toekomst (2011) problemen zal gaan opleveren.
Zat er al aan te komen natuurlijk. Tm gaf aan dat we dan naar iets anders gaan, je kan dus de zgn frequentieband niet even om zetten, de hele printplaat dient vervangen te worden, wat dus een behoorlijk kostenplaatje met zich mee gaat brengen vrees ik. Hoe het precies gaat werken weet ik ook niet, hoop dat er iemand is, die dat misschien wel weet of gehoord heeft?
Zat er al aan te komen natuurlijk. Tm gaf aan dat we dan naar iets anders gaan, je kan dus de zgn frequentieband niet even om zetten, de hele printplaat dient vervangen te worden, wat dus een behoorlijk kostenplaatje met zich mee gaat brengen vrees ik. Hoe het precies gaat werken weet ik ook niet, hoop dat er iemand is, die dat misschien wel weet of gehoord heeft?
Comment