Lezen & Schrijven met Mackie 1604 VLZ

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S.A.N.
    • Dec 2008
    • 17

Originally posted by Whitefarmer
    Volgens mij moet je nu als je 'de galm eruit wil' nog steeds beide regelaars dicht draaien, of zit er een 'mute' op de kanaalsectie waardoor de FX zowel op MON's als op MIX ge-mute wordt?(sorry to lazy to RTFM!).

Nee geen mute o.i.d. dus of 1x drukken of dubbel draaien.

Nico

En-ja ik zal mij profiel ff aanvullen

Comment

• nightline
      • Oct 2002
      • 1001

Of je draait je aux-send 3 dicht op het moment dat je geen galm wil, met als voordeel dat de balans tussen galm op FOH en Monitor ongewijzigd blijft, en je je hoeveelheid galm dus met 1 knop kan regelen.

Mvg

Jack
      Powered by AudioMadness....

Comment

• S.A.N.
        • Dec 2008
        • 17

Originally posted by nightline
        Of je draait je aux-send 3 dicht op het moment dat je geen galm wil, met als voordeel dat de balans tussen galm op FOH en Monitor ongewijzigd blijft, en je je hoeveelheid galm dus met 1 knop kan regelen.

Mvg

Jack
        Klinkt in beginsel goed maar er is geen aus-send master en dan moet ik at voor ieder kanaal afzonderlijk doen.

Nico

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Heb je je Aux master nodig op Aux 1/2 (op je monitors dus)?
          Zo nee, draai het dan om. 3/4 voor monitors, 1/2 voor effecten.
          Dan heb je wel een aux send master... problem solved.

Komt het voor dat je de galm op monitors of op PA wegdraait terwijl de andere moet blijven? (dus galm op PA weg, blijven op mon of vice versa)?
          Zo nee, zet Aux1/2 post fader op 15/16 en trekt de fader dicht (of mute) als je geen galm wil. Problem solved.
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...