............................
Iets nieuws ?
Collapse
X
-
Labels: None
-
... heftig, resultaat van "dochter" LCS toch ? Iets voor grote multi-multi-multichannelproducties. LCS had ik meen een soortgelijk systeem voor o.a. Cirque du soleil ?
... mooi spulleke ...Meer is minder, minder is meer -
-
ik denk dat deze de grote broer van matrix3 wordt... ( en stiekem verwacht ik dat er een UserInterface bijkomt die allรยก da Midas XL8 een menger gaat vormen...)
Ze zijn daar in Berkeley een paar jaar geleden niet voor niks zwaar digitaal gegaan..
En inderdaad, staat wel leuk op de boekenplank,,,,
(alhoewel , 1 april en een rooie huisstijl? afijn, we wachten af..)Comment
-
1 april, dacht ik ook gelijk aan. Zie alleen maar eenvoudig te photo-shoppen frontjes en makkelijk te tekenen diagrammen. Geen indrukwekkende achterkanten met de voorziene aansluitingen...
Mmmmmhh, weet het niet
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Op de Messe in Frankfurt waren de kasten van alle kanten te zien, ook was dit product te 'groot' aanwezig om een 1 april grap te zijn.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
-
Kan iemand mij vertellen waar deze dozen voor dienen?
Ik heb nu alle documentatie gelezen en meer dan een telefooncentrale voor data kan ik er niet in zien.
Waar gebruik je dit?
en
Waarvoor?
sorry voor de nieuwbie vraag maar een nieuw topic zou misschien...lekker belangrijk!Comment
-
-
Ben benieuwd hoewel ik me afvraag hoe snel je dit systeem in Nederland gaat tegenkomen.
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Voor zover ik weet heeft Meyer Jr, een erg grote digitale geluidskennis, en dat zal dan ook wel de toekomst worden.
en inderdaad, als de heren M zoiets gaan uitbrengen, dan is het niet de vraag waar zij het voor bedoeld hebben, maar waarvoor jij het zou willen gebruiken...
(prijskaartje zal dan ook wel lekker over een nieuwe auto heengaan, merk en type mag je zelf bedenken)Comment
Comment