Ervaringen Master Audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Originally posted by S500D
    bij de subs heb ik het tussenschot dicht gemaakt waardoor de sub wat ronder is gaan klinken. maar dit zou zeker wel beter kunnen met een andere sub.( maarja het oog wil ook wat en om nou een ander merk sub te gaan gebruiken).
    Vind je het niet gek dat je zulke dingen moet uitvoeren bij kasten die toch aardig wat geld kosten?

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• S500D
      • Feb 2003
      • 215

Vind je het niet gek dat je zulke dingen moet uitvoeren bij kasten die toch aardig wat geld kosten?
      Jazeker is dat raar maar Master maakt wel leuke produkten die welliswaar prijzig zijn maar zeker niet verkeerd zijn.
      Idd vroeger klonken de sets van Master schel en vooral aggresief, maar het is positief verbeterd.

Ik heb produkties gehoord en ook zelf wel aan meegewerkt waarbij het geluid erg indrukwekend was.

Ik denk dat het ook vooal aan de technische man ligt die achter de knoppen staat.

Zoals ik het inschat, word master ook niet echt geaccepteerd door de gerenommeerde bedrijven, en zal het met bijv. inprikken van tape-acts of bandjes problemen geven (die de set, maar puur het plaatje MASTER wat erop zit...)
      Ik draai bij ons in de buurt heel veel bands en artiesten en ik moet zeggen dat ik zelden commentaar krijg over mijn Master set en meestal krijg ik complimenten over het goede geluid.

Gr Ron
      U draait, Wij vragen.

Comment

Working...