Allen & Heath wizard3 14-4-2 Welke Aansluitingen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Zolang je het kanaal waar de galm op terugkomt naar de bewuste subgroep rout, heb je je galm ook op je monitors.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Je kunt, wanneer je de monitors aanstuurt via een subgroep de galm ook uitschakelen door de galm, tijdelijk, niet naar die subgroep te routen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• TonBeljon
        • Apr 2006
        • 104

Originally posted by MusicXtra
        Je kunt, wanneer je de monitors aanstuurt via een subgroep de galm ook uitschakelen door de galm, tijdelijk, niet naar die subgroep te routen.
        Ja dat zou ook kunnen, maar deze mengtafel heeft een dubbele stereo ingang per fader. Dus dan hoor ik tijdelijk mijn andere geluidsbron op die fader (keyboard) ook niet meer. Maar het is nog wel een idee, wat jij zegt.

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Originally posted by TonBeljon
          Ja dat zou ook kunnen, maar deze mengtafel heeft een dubbele stereo ingang per fader. Dus dan hoor ik tijdelijk mijn andere geluidsbron op die fader (keyboard) ook niet meer. Maar het is nog wel een idee, wat jij zegt.
          Wat sluit je allemaal aan op de mixer?? Misschien is de kanaalindeling logischer in te delen dan je nu hebt?!
          (stereo)keyboard, 1 of meer zang, 1 (stereo) effect, wat komt er nog meer bij??
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• TonBeljon
            • Apr 2006
            • 104

Originally posted by Whitefarmer
            Wat sluit je allemaal aan op de mixer?? Misschien is de kanaalindeling logischer in te delen dan je nu hebt?!
            (stereo)keyboard, 1 of meer zang, 1 (stereo) effect, wat komt er nog meer bij??
            2 keer zang, 1 keer zang reserve voor eventuele gastspreker, 2 keer akoestische gitaar, 1 keer accordeon, 1 keer keyboard (stereo), 1 keer minidisk, 1 keer galm, 1 keer c.d. speler. (voor pauze muziek, deze heb ik nu op de tapereturn tulp ingangen maar heb dan dus geen toonregeling.)

Comment

• TonBeljon
              • Apr 2006
              • 104

2 keer zang, 1 keer zang reserve voor eventuele gastspreker, 2 keer akoestische gitaar, 1 keer accordeon, 1 keer keyboard (stereo), 1 keer minidisk, 1 keer galm, 1 keer c.d. speler. (voor pauze muziek, deze heb ik nu op de tapereturn tulp ingangen maar heb dan dus geen toonregeling.)
              Whitefarmer, zou je nog even willen reageren op mijn kanaalindeling?
              Alvast bedankt.

Comment

• Whitefarmer
                • Oct 2003
                • 1244

Tafel heeft 10 mono en 2 (dubbele) stereo ingangen.

3* zang, 2* DI gitaar, 1 accordeon (1 microfoon?), 2* DI keyboard, 2* galm return = 10 mono kanalen.

je MD op 12/12 en de CD op 13/14.

Je kunt dan alles routen naar alle auxen, is precies je tafel vol zonder dat je de 'dubbele' stereo ingang gebruikt.

ps. ik heb niet meer de hele post terug gelezen, maar zo lijkt me het meest zinvol.

Mocht je nog kanalen tekort komen zou ik als eerste de CD-speler (pauze muziek) op zo'n 2e stereo ingang zetten (hoeft toch niet naar monitors ofzo).
                Groeten John
                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...