Zolang je het kanaal waar de galm op terugkomt naar de bewuste subgroep rout, heb je je galm ook op je monitors.
Allen & Heath wizard3 14-4-2 Welke Aansluitingen?
Collapse
X
-
Je kunt, wanneer je de monitors aanstuurt via een subgroep de galm ook uitschakelen door de galm, tijdelijk, niet naar die subgroep te routen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ja dat zou ook kunnen, maar deze mengtafel heeft een dubbele stereo ingang per fader. Dus dan hoor ik tijdelijk mijn andere geluidsbron op die fader (keyboard) ook niet meer. Maar het is nog wel een idee, wat jij zegt.Comment
-
(stereo)keyboard, 1 of meer zang, 1 (stereo) effect, wat komt er nog meer bij??Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
2 keer zang, 1 keer zang reserve voor eventuele gastspreker, 2 keer akoestische gitaar, 1 keer accordeon, 1 keer keyboard (stereo), 1 keer minidisk, 1 keer galm, 1 keer c.d. speler. (voor pauze muziek, deze heb ik nu op de tapereturn tulp ingangen maar heb dan dus geen toonregeling.)Comment
-
2 keer zang, 1 keer zang reserve voor eventuele gastspreker, 2 keer akoestische gitaar, 1 keer accordeon, 1 keer keyboard (stereo), 1 keer minidisk, 1 keer galm, 1 keer c.d. speler. (voor pauze muziek, deze heb ik nu op de tapereturn tulp ingangen maar heb dan dus geen toonregeling.)
Alvast bedankt.Comment
-
2 keer zang, 1 keer zang reserve voor eventuele gastspreker, 2 keer akoestische gitaar, 1 keer accordeon, 1 keer keyboard (stereo), 1 keer minidisk, 1 keer galm, 1 keer c.d. speler. (voor pauze muziek, deze heb ik nu op de tapereturn tulp ingangen maar heb dan dus geen toonregeling.)
3* zang, 2* DI gitaar, 1 accordeon (1 microfoon?), 2* DI keyboard, 2* galm return = 10 mono kanalen.
je MD op 12/12 en de CD op 13/14.
Je kunt dan alles routen naar alle auxen, is precies je tafel vol zonder dat je de 'dubbele' stereo ingang gebruikt.
ps. ik heb niet meer de hele post terug gelezen, maar zo lijkt me het meest zinvol.
Mocht je nog kanalen tekort komen zou ik als eerste de CD-speler (pauze muziek) op zo'n 2e stereo ingang zetten (hoeft toch niet naar monitors ofzo).Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
Comment