Ongeveer een week geleden heb ik heel goedkoop aan een EW100 kunnen komen. De microfoon verkeert nog in nieuwstaat, ziet er prima uit, ontvangt prima. Maar!: Als ik met een vinger langs de behuizing ga is dit direct te horen op het kanaal dat de microfoon ontvangt.
Ik heb de kop open geschroefd en zag dat de kop tegen de behuizing van de microfoon aankomt, waardoor hij erg gevoelig is voor " aanraak-geluiden ". Hij is terug naar het midden te duwen, maar verplaatst zich vanzelf weer tegen de zijkant op. Hij zit er als het ware dus scheef in.
Is het mogelijk de kop te stellen zodat hij weer recht komt?
Garantie heb ik helaas niet, ik heb hem dan ook voor 200 euro kunnen krijgen. Iemand een oplossing? Ik zal nog foto's maken zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Alvast bedankt.
Groeten Jasper
Ik heb de kop open geschroefd en zag dat de kop tegen de behuizing van de microfoon aankomt, waardoor hij erg gevoelig is voor " aanraak-geluiden ". Hij is terug naar het midden te duwen, maar verplaatst zich vanzelf weer tegen de zijkant op. Hij zit er als het ware dus scheef in.
Is het mogelijk de kop te stellen zodat hij weer recht komt?
Garantie heb ik helaas niet, ik heb hem dan ook voor 200 euro kunnen krijgen. Iemand een oplossing? Ik zal nog foto's maken zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Alvast bedankt.
Groeten Jasper
Comment