Beste forumleden,
Na het draadje tussen de LS9 en de M400 gelezen te hebben, ben ik toch nog niet helemaal tevreden over de informatie.
Na menig overleg is het tijd geworden een nieuwe tafel aan te schaffen. Om redelijk flexibel te zijn hebben wij gekozen dat dit een digitale tafel gaat worden.
Kandidaten zijn:
- Roland M400;
- Yamaha LS9-32;
- Allen en Heath iLive-T112
Eisen die wij zelf aan de tafel stellen zijn eigenlijk:
- Multikabel: Digitaal, dus DigiSnake bij Roland en het systeem van Allen en Heath. LS9 heeft dit niet..
- Compact, doch uitgebreid.
- Makkelijk te leren en te bedienen, geen 'eeuwige' menu's etc.
- 32 kanalen, maar mogelijkheid om naar de 48 te gaan.
en tot slot: Budget: max. 13000 bruto.
iLive krijgen we binnenkort op demo, dit is tot nu toe mijn favoriete kandidaat. Er is echter nog niet veel over te vinden.
Graag hoor ik jullie adviezen, en ook andere alternatieven voor deze tafels.
Kosten tot zover, zonder korting:
- M400: rond de 14000 (met DigiSnake), zonder case;
- iLive: 13777, met digitale multi + cases;
- LS9: rond de 10000, zonder multi maar met case.
prijzen zijn in de btw, dus vallen binnen budget.
Over de LS9 en M400 valt genoeg te vinden hier op het forum, en ik ben dit ook druk aan het lezen. Over de iLive is echter zeer weinig informatie (en vooral gebruikersreferenties) te vinden.
Bij voorbaat dank!
Na het draadje tussen de LS9 en de M400 gelezen te hebben, ben ik toch nog niet helemaal tevreden over de informatie.
Na menig overleg is het tijd geworden een nieuwe tafel aan te schaffen. Om redelijk flexibel te zijn hebben wij gekozen dat dit een digitale tafel gaat worden.
Kandidaten zijn:
- Roland M400;
- Yamaha LS9-32;
- Allen en Heath iLive-T112
Eisen die wij zelf aan de tafel stellen zijn eigenlijk:
- Multikabel: Digitaal, dus DigiSnake bij Roland en het systeem van Allen en Heath. LS9 heeft dit niet..
- Compact, doch uitgebreid.
- Makkelijk te leren en te bedienen, geen 'eeuwige' menu's etc.
- 32 kanalen, maar mogelijkheid om naar de 48 te gaan.
en tot slot: Budget: max. 13000 bruto.
iLive krijgen we binnenkort op demo, dit is tot nu toe mijn favoriete kandidaat. Er is echter nog niet veel over te vinden.
Graag hoor ik jullie adviezen, en ook andere alternatieven voor deze tafels.
Kosten tot zover, zonder korting:
- M400: rond de 14000 (met DigiSnake), zonder case;
- iLive: 13777, met digitale multi + cases;
- LS9: rond de 10000, zonder multi maar met case.
prijzen zijn in de btw, dus vallen binnen budget.
Over de LS9 en M400 valt genoeg te vinden hier op het forum, en ik ben dit ook druk aan het lezen. Over de iLive is echter zeer weinig informatie (en vooral gebruikersreferenties) te vinden.
Bij voorbaat dank!
Comment