DAP ProMix serie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

DAP ProMix serie

In mijn zoektocht naar een compact live-tafeltje (12-16ch) voor presentaties, tape-acts en kleine bandjes kwam ik deze mixer tegen.

DAP ProMix 16 Multifunctional mixer - J&H Licht en Geluid

Nu ben ik normaal niet echt te porren om iets van DAP te proberen, en was ik meer aan het zoeken in de richting van een A&H ZED of Soundcraft MPM12, maar dit DAP mixertje ziet er kwa bouwkwaliteit iets beter uit dan de meeste 'bekende' DAP hardware.

Nu hebben de budget-merken de afgelopen jaren zeker aan de weg getimmerd (kijk naar de amps van SYNQ, DAP K-serie topjes) dus ik ben benieuwd of deze serie mixers een beetje goed bevalt en misschien dat iemand er al eentje heeft staan.

De foto's doen denken dat DAP ze bij een ander, iets bekender merk heeft laten bouwen...
    First make it work, then make it look pretty!
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Haha, DAP gebruikt even schaamteloos de look van A&H als dat Behringer die van Mackie gebruikt.

Geen idee, niet gehoord en grote kans dat ik het ook nooit ga horen, gelukkig denk ik dan.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

Originally posted by sparky
      Haha, DAP gebruikt even schaamteloos de look van A&H als dat Behringer die van Mackie gebruikt.
      Een grijze frontplaat met witte tekst en gele master-faders maakt het nog geen 'A&H' nepperd-look.

De prijs doet me ook anders vermoeden, de tafel is toch een behoorlijk stuk duurder dan een XENYX'je of Eurodeskje.

DAP en ShowTec hebben de afgelopen jaren toch aardige producten op de markt gezet, die een behoorlijk eind doorgedrongen zijn in de mainstream podiummarkt (denk o.a. ook aan de Sunstrips, LED fixtures enz.), dus misschien dat DAP zich meer op de mid-range markt wil gaan richten omdat de budget-markt langzaam té vol aan het raken is met Behringers, Phonics en andere budget-Chinezen.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

Voor het prijsverschil van 225 eurie ging ik toch lekker voor een merk wat geacepteerd is in de branche en beter door te verhuren.

Zelfs zonder het te hebben gehoord.

Om maar niet te spreken van REST waarde

your light !

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Het type LEDbar, de vorm en kleur van de draaiknoppen en de ronde drukknoppen zijn ook best A&H hoor.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...