Midas, KT en Behringer?
Collapse
X
-
-
recources zijn in dit geval:
-mankracht
-productiefaciliteiten
-geld
-magazijn voorraad
-inkoop (voordeel)
-distributie / transport kanalen
Zoals bekend heeft Uli die recources in Zhong Shan staan.Met wat extra administratieve, sales en designteams op andere locaties. (En de directie zit letterlijk in monaco)
Als midas "advantage" wil "taken" van "behringer recources" dan lees ik dus... Gebruik maken van mankracht, productiefaciliteiten enz.
En die liggen nou eenmaal in china. Q.E.D.
Dit hoeft niet te kloppen, maar ik zou niet weten wat ze anders bedoelen.[/QUOTE]lekker belangrijk!Comment
-
Midas & KT verkoop het echte verhaal
Beste mensen,
via de account van Raymond Bancken reageer ik even om aan alle verhalen een einde te maken hier wat echte info.
-Bosch heeft Midas & KT bij de koop van Telex gekregen omdat ze uit waren op EV en Telex/RTS en dit om de terugloop van hun automotive te compenseren met groei via o.a. de communicatie divisie in Pro Audio.
Vanaf het begin was voor ons al duidelijk dat M&KT snel verkocht zouden worden daar ze te ver af staan van wat Bosch wil alleen dat hang je niet aan de grote klok en de krediet crisis heeft e.e.a. vertraagd.
-Het rommelt niet bij Bosch en Bosch is 1 van de rijkste prive ondernemingen wereldwijd. (zie hun corporate site)
-Nee E-audio benelux gaat geen Behringer verkopen en TM audio geen Midas want er is contractueel bepaald dat de distributie via het Midas consoles Benelux model bijv. ongewijzigd blijft. Het is dus niet spannend in Apeldoorn en naar ik aanneem ook niet in Utrecht.
-Nee er komt geen Midas Eurodesk of een Behringer Pro6 en neem als voorbeeld maar eens het VW Pheaton debacle.
-Als wij nu China en Japan productie weg zouden denken dan zouden wij ineens in voor 1960 zitten. In die landen krijg je de kwaliteit waarvoor je betaald en Bosch (Bosch City) en Music Group (Behringer City) hebben beiden 100% eigen productie fabrieken aldaar. Waar denk je bijv. dat vrijwel al onze kleding en electronica vandaan komt?
-De Midas Venice is geen XL-1600 en zal dat ook niet worden. De Venice wordt al 8 jaren ongewijzigd in Zuid Duitsland gemaakt in wat al 3 jaren een Bosch audio electronica plant is en wat is daar mis mee??
-Het hoofdkantoor van Midas in de UK blijft daar als ook het management en R&D productie.
-Er komt op korte termijn een statement van Uli Behringer waarin hij ondubbelzinnig uitlegt wat en hoe. (zie onze sites)
-Wij zijn erg blij met deze ontwikkeling daar er nu fors in Midas & KT geinvesteerd wordt en dat zal de markt merken geloof me.
Voor reacties kan je mij altijd bellen en sta ik je graag te woord. Ik zal echter niet via dit medium reageren.
Met vriendelijke groet,
Axel Nagtegaal
managing director
E-Audio benelux - Midas consoles Benelux - Dryhire.euComment
-
Dank voor de mededeling en info. Vanzelfsprekend hoopt iedereen, ondanks een licht sceptisisme, dat alles daar terechtkomt waar het 't best tot z'n recht komt en iedereen er blijer van wordt.
Het "rommelen in Bosch" geldt overigens voor de Pro Audio tak (Breda).
Dat de Venice 160 geen XL1600 is en nooit zal worden mag ik hopen voor dat geld; dat 't ding in Dld wordt gefabriceerd is zeker niets mis mee maar dat maakt 'm waarschijnlijk zo duur ?
Wel handig dat Behringer nu van alle "echte" M&KT producten zonder gedonder een goedkopere versie voor een ander segment kan neerzetten ... iets dat ze eigenlijk altijd al hebben gedaan. Als de M&KT kwaliteit wordt gewaarborgd kan het enkel (prijs)gunstiger uitpakken ...
Enfin, 't kan veel kanten op en we gaan het zien ... !Last edited by Koen van der K; 10-12-09, 16:35.Meer is minder, minder is meerComment
Comment