kanaalschakeling op mengtafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Originally posted by outvorst
    Dit is een prachtige oplossing! Momenteel schakel ik dit met de hand, maar zou iemand me kunnen vertellen waar ik een overzicht van welke CCnrs ik kan gebruiken om mute groep I om te schakelen via midi? Ik heb het Yammi manual al nagezocht maar kon daar weinig concreets over vinden.
    Mutegoups via midi schakelen werkt niet. Wat je wel kunt doen is de kanaal-mute van één van de kanalen in de mutegroup via midi bedienen, je hele mutegroup gaat dan netjes mee. Hoe dat moet staat wel in de manual.

Succes
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• outvorst
      • Jul 2005
      • 84

Originally posted by SoundOfSilence
      Wat je wel kunt doen is de kanaal-mute van één van de kanalen in de mutegroup via midi bedienen, je hele mutegroup gaat dan netjes mee. Hoe dat moet staat wel in de manual.

Succes
      Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik dat precies doe? Ik heb de manual nagelezen, maar ik snap er niks van.

Groeten,

Hans

Comment

• SoundOfSilence
        • Mar 2007
        • 766

Originally posted by outvorst
        Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik dat precies doe? Ik heb de manual nagelezen, maar ik snap er niks van.

Groeten,

Hans
        Stel je wilt kanaal 1 en 2 laten "wisselen".

Stap 1. Download de manual op http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/...rs/01V96E1.pdf (zodat we het over dezelfde hebben).

Stap 2. Zet je O1v96 aan, zet kanaal 1 aan en 2 uit.

Stap 3. Lees pagina 148. Hier staat hoe je 2 kanalen kan groupen.
        - Je gaat naar de "In mute page" in de o1v, selecteert een vrije regel en drukt op kanaal 1 en 2 op "sel".

Als je nu kanaal 1 aan zet gaat 2 uit en als je 1 uit zet gaat 2 aan.

Stap 4. Op pagina 293 van de manual staat welk midi-commando je moet verzenden om kanaal 1 te schakelen. Dit is vergelijkbaar aan het schakelen van je on-button (dus: channel 1, note 64)

Appeltje-eitje
        It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• outvorst
          • Jul 2005
          • 84

Originally posted by SoundOfSilence
          Stel je wilt kanaal 1 en 2 laten "wisselen".

Stap 1. Download de manual op http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/...rs/01V96E1.pdf (zodat we het over dezelfde hebben).

Stap 2. Zet je O1v96 aan, zet kanaal 1 aan en 2 uit.

Stap 3. Lees pagina 148. Hier staat hoe je 2 kanalen kan groupen.
          - Je gaat naar de "In mute page" in de o1v, selecteert een vrije regel en drukt op kanaal 1 en 2 op "sel".

Als je nu kanaal 1 aan zet gaat 2 uit en als je 1 uit zet gaat 2 aan.

Stap 4. Op pagina 293 van de manual staat welk midi-commando je moet verzenden om kanaal 1 te schakelen. Dit is vergelijkbaar aan het schakelen van je on-button (dus: channel 1, note 64)

Appeltje-eitje
          Geweldig! Dank je wel!!!

Comment

Working...