Vraag advies aanschaf Lavelier Mic + Zender en Ontvanger

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marcelvanhassel
    • Apr 2009
    • 50

    #16
    Originally posted by tarpan
    dit lijkt me toch een beetje riskant niet?
    Waarom zou dit riskant zijn? Het is toch ook niet riskant om in een microfoon te blazen?
    Nee, mijnsinziens niets riskants aan om met een beetje perslucht mogelijk vuil uit een microfoonkopje te blazen.

    Comment

    • keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

      #17
      Originally posted by marcelvanhassel
      mijnsinziens niets riskants aan om met een beetje perslucht mogelijk vuil uit een microfoonkopje te blazen.
      Totdat je het membraam in stukjes door de ruimte ziet vliegen...
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

      Comment

      • daviddewaard
        • Mar 2008
        • 627

        #18
        Originally posted by marcelvanhassel
        Waarom zou dit riskant zijn? Het is toch ook niet riskant om in een microfoon te blazen?
        Nee, mijnsinziens niets riskants aan om met een beetje perslucht mogelijk vuil uit een microfoonkopje te blazen.
        dit doe je gewoonlijk alleen met het losse gaas kopje van een MKE2 niet met de mic zelf
        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

        Comment

        • marcelvanhassel
          • Apr 2009
          • 50

          #19
          Je hoeft er toch ook niet vol in te blazen met een enorme compressor. Ik ben er niet bang voor en heb er ook nog nooit een kapotte mic door gehad. Ik kan me voorstellen dat als je de lucht echt recht op de microfoon blaast er iets kan gebeuren, maar dan blaas je het vuil er ook alleen maar in... Beetje langs de zijkant en dan komt het (in mijn ervaring) allemaal wel goed.

          Comment

          Working...