1 he versterkers
Collapse
X
-
-
Dit toeval is gewoon dat je leverancier je een oude Synq heeft verkocht !
De " eerste " serie kwam regelmatog voor dat er 1 kant het niet deed !
nu kan je wel zeggen mij n leverancier heeft alleen nieuwe spullen maar die kunnen ook overjaart op de plank liggen !
Sorry hoor maar de ellende die jij aan geeft kwam ruim een jaar geleden al uit de markt waardoor Synq deze serie heeft teerug genomen !
Het valt mij ook op dat er mensen zijn die allemaal dure amps hebben ineens toch zon goedkoop ding gaan afschaffen en er alleen maar ellende mee hebben !
Ik bedoel dat ik jaren een dure Mercedes rijdt ineens een dure opel ga kopen valt dit ook tegen !
Ik heb er op het moment een 40tal verkocht en er nog geen een terug gehad !
Zelf heb ik er 2 in gebruik op een discoset die al een jaar 2x per week goed gebruikt wordt en nog nooit problemen gehad.
OF ik ben met de 40tal andere gewoon een geluksvogel of jullie zijn gewoon pechvogels !
En sorry hoor een Synq gaan vergelijken met een LAB 10000 vinst ik ook erg lomp
ook verklaart JOE dat de versterker goed presteerd op zijn kasten !
Dat gaven de testen niet uit terwijl de praktijk toch hele andere ervaringen naar boven komen.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Jammer dat je enthousiasme nu eenmaal niet helemaal overeenkomt met onze ervaringen (welliswaar 'n ander segment, maar daar is die Synq dan ook niet voor op de markt gezet) ...
ps Als je nu eindelijk de moed had verzameld om m'n testgegevens eens op te vragen had je kunnen lezen dat hier niets staat vermeld over praktische prestaties zoals klankeigenschappen en dat die link ook niet wordt gelegd. Helaas schijnt, naast enig technisch inzicht, zowel Nederlands lezen als schrijven ook niet je beste kant te zijn.
En nou ben ik echt klaar met die onzin ...Last edited by Koen van der K; 09-01-10, 22:09.Meer is minder, minder is meerComment
-
Het valt mij ook op dat er mensen zijn die allemaal dure amps hebben ineens toch zon goedkoop ding gaan afschaffen en er alleen maar ellende mee hebben !
Ik bedoel dat ik jaren een dure Mercedes rijdt ineens een dure opel ga kopen valt dit ook tegen !
Ik heb er op het moment een 40tal verkocht en er nog geen een terug gehad !
Zelf heb ik er 2 in gebruik op een discoset die al een jaar 2x per week goed gebruikt wordt en nog nooit problemen gehad.
OF ik ben met de 40tal andere gewoon een geluksvogel of jullie zijn gewoon pechvogels !
En sorry hoor een Synq gaan vergelijken met een LAB 10000 vinst ik ook erg lomp
De Synq zal voor het geld best een goed ding zijn maar ik heb er al teveel ellende van gezien om ze te gaan gebruiken, dan maar meer geld uitgeven voor versterkers die wel een sinus als test signaal overleven en die uit de doos gewoon functioneren.
Veel hier op het forum gebruiken versterkers om brood mee te verdienen, dat gaat een stuk makkelijker als je 100% op je spullen kunt vertrouwen.
De Synq valt voor mij dus in de categorie 'wannabee' en kan de concurrentie niet aan met de 'echte' professionals.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dit toeval is gewoon dat je leverancier je een oude Synq heeft verkocht !
De " eerste " serie kwam regelmatog voor dat er 1 kant het niet deed !
nu kan je wel zeggen mij n leverancier heeft alleen nieuwe spullen maar die kunnen ook overjaart op de plank liggen !
Sorry hoor maar de ellende die jij aan geeft kwam ruim een jaar geleden al uit de markt waardoor Synq deze serie heeft teerug genomen !
Als je er 40 hebt verkocht, kan je mij dan even laten weten vanaf welke serie nummers de verserkers dan wel goed zijn.
Mocht de gene, die ik nieuw heb gekocht, een overjarig model zijn en iemand anders bevestigt jouw verhaal (bv. mijn leverancier), geef ik het nog een kans en zal ik de nieuwe/nieuwe amp nog een keer testen.
Daarna mag Koen die van mij ook nog een keer testen (als hij dat wil) en kunnen we kijken wat versie 2 doet volgens die tests.
Ook ben ik nog steeds opzoek naar andere ervaringen met andere 1he amps.Comment
-
Joe, heeft de Synq van jou XLR in+ uitgangen om het signaal door te lussen of enkel XLR ingangen en jack uitgangen?Comment
-
Ha Marco,
Als het logistiek 'n beetje uitkomt wil ik 'm graag testen, tenslotte schijnt mijn testamp van destijds volgens de ingewijden een uniek exemplaar te zijn geweest. Dit zou dus 'n mooie kans zijn dit weer recht te trekken (overigens serieus gemeend).
Dat je die Synq best aardig vond presteren verbaast me niet zo gezien de voeding maar de helft voor z'n kiezen krijgt. We horen graag je bevindingen met de "nieuwe" op 2x 4 Ohm.
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
-
Zijn er Synq amps met XLR in en doorlus dan? Bij mijn weten zijn alleen de ingangen XLR uitgevoert en de doorlusmogelijkheid gewoon jack. nog 2 XLR chassis passen er volgens mij ook helemaal niet meer bij.
Ik heb dat verhaal al vaker gehoort dat de nieuwe synq xlr in en doorlus heeft. Mijn laatst gekochte amp stamt van augustus 2009, deze heeft gewoon xlr en jack!
Iemand die kan bevestigen dat synq nu wel alles XLR heeft?JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Eerste generatie Synq = XLR in / Jack doorlus
Tweede generatie = XLR in / XLR uit doorlus
Tweede generatie uitgeleverd vanaf ca aug/sept 2009
Dus joe, jij hebt nog een ouder toestel gekregen wat waarschijnlijk nog ergens op de plank stond. Deze toestellen hadden al meer last van 1 kanaal wat het niet doet bij uitlevering. Heb zelf 4 stuks in gebruik van de eerste generatie, draaien nu al elk weekend gedurende een jaar ongeveer. Alleen was er bij de uitlevering ook eentje met een kapot kanaal, omgewisseld voor een nieuwe en werkt nog steeds.Comment
-
@ music Extra :
maar zo komt het nu bij mij over.
De Synq zal voor het geld best een goed ding zijn maar ik heb er al teveel ellende van gezien om ze te gaan gebruiken, dan maar meer geld uitgeven voor versterkers die wel een sinus als test signaal overleven en die uit de doos gewoon functioneren.
de testen die zijn gedaan zijn op een amp gedaan die is teruggehaald door Synq omdat er een hele serie fabrieksfouten ( mss wel ontwerpfouten ) in zaten. De gehele serie is retour genomen op kosten van Synq !
Ze zijn allemaal vernieuwd ( een soort van MKII versie )
plus een jaar later blijkt dat er toch een leverancier is die nu nog steeds oude types verkoopt ( die zijn teruggehaald door synq )
er wordt nu nog steeds door mensen een oude amp gebruikt die niet verkocht zou kunnen worden.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Een fabrikant die een hele serie versterkers op de markt brengt waar allerlei problemen mee zijn laat blijken dat het ontwerp niet klopt en dat zijn kwaliteitscontrole voor geen meter deugt. Als dan zijn dealers nog steeds foute exemplaren in omloop kunnen brengen scheelt er ook nog eens van alles aan de communicatie tussen dealers, importeur en fabrikant.
Voor mij is een product pas professioneel wanneer alles klopt, dus niet alleen het product maar ook het distributienetwerk en de service,
Wordt hierop bezuinigd om de prijs te drukken dan ben je naar mijn mening toch heel fout bezig.
Zoals ik al eerder schreef is het voor mij een budget versterker, leuk voor de beginnende DJ maar absoluut niet geschikt voor professioneel gebruik.
Een versterker die ik gebruik moet gewoon hufterproof zijn en mag dus ook niet stukgaan door een sinus op de ingang.
Want wat gebeurd er wanneer je eens een flinke rondzinger hebt?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Zeg!
Moeten sommige mensen niet heel nodig sneeuwballen gaan gooien??!?
Graag reacties over het onderwerp. Vriendelijk verzoek tot het negeren van off-topic gelul en je te houden bij het discussieonderwerp, te weten: 1HE versterkers.
Alvast dank!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment