XTA DP424 setting locken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rostie
    • Jan 2010
    • 3

XTA DP424 setting locken

kan ik mijn settings in mijn XTA ook locken?

Als ik een preset uit een library van de fabrikant inlaadt dan geeft deze aan dat bepaalde dingen zoals de X-over frequenties "locked" zijn.

kan ik dit zelf ook? of moet je hiervoor een speciaal programma hebben
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

dit kun je zelf ook Of via audiocore op het sleuteltje drukken, of via menu -> Security.. Je kunt diverse beveiligingspresets selecteren of zelf aangeven wat je mag wijzigen/alleen uitlezen/verbergen
    There is no substitute for imagination

Comment

• Rostie
      • Jan 2010
      • 3

presets locken

ik weet dat je via het system menu en nu ook via Audiocore dingen kan locken.

Wat ik bedoel is dat in deze library setting ook in de setting bijvoorbeeld het Highpass filter gelocked is samen met wat EQ punten.

De syteem locking werkt niet (goed) als je bijvoorbeeld audiocore aan het systeem hangt. mede daardoor is het al een paar keer voorgekomen dat anderen mijn settings hebben aangepast en over mijn oude setting hebben gestored.

wat mijbetreft mag iemand die weet wat hij doet best mijn confuguratie optimaliseren maar hou toch liever de limitersettings vast op mijn instellingen.

Comment

• Vincent Buttstedt
        • Jul 2008
        • 42

Dat is alleen maar mogelijk met "Library Manager".
        Dit programa is niet voor publiek bestemd, alleen voor fabrikanten, en sommige distributors.

Ik werk bij een distributor van XTA, en heb dat programa.

Het tegendeel is, dat alle presets van "scratch" moeten worden ingevoerd.

Maar, als het er niet zo veel zijn, kan ik dat wel voor je doen.

Lever mij een excel, met alle settings, en markeer "ROOD" wat je gelockt wilt hebben.

Delays kunnen ook locked-link to, dus gelinkt aan een ander output.

Comment

Working...