Opleidingen????

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robert  R
    • Feb 2001
    • 78

Hoi
    Ik kan alleen maar beamen wat Lars net gezegt heeft. Ik zit namelijk bij Lars in de klas. Ik zelf ben in 1 keer toegelaten. Volgens mij heb je meer kans als je D niveau hebt en je al wat ervaring hebt. Dan weten ze namelijk dat je erg gemotiveerd bent.

Ik zou zeker gaan kijken op de open dag. Ik raad je wel aan om gewoon is te gaan praten met wat leerlingen. En niet alleen maar met leraren want anders krijg je waarschijnlijk geen goed beeld van de opleiding. Zoals Lars ook al zei moet je het vooral van je stage hebben.

Misschien zie ik je ooit nog wel eens op school rond wandelen.

Greetzzz

Robert

Comment

• djdabounce
      • Nov 2001
      • 398

Zijn er eigenlijk geen avond-cursussen die je kunt volgen want ik die eigenlijk een andere richting en ik zou er s'avonds nog wel wat bij willen doen weet misschien iemand wat? Mooiste zou zijn in de buurt van deventer.

Nou dag hoor.
      s\'Avonds zijn ze mooier.

Comment

• nicovwijk
        • Sep 2001
        • 239

Hallo!

Kan ik me bijvoorbeeld inschrijven in bijvoorbeeld 3 dingen, daarbij denk ik aan Rotterdam, Amsterdam en het ROC in Utrecht met de soud en vision opleiding, weet er ook iemand hoe ik aan informatiefolders kan komen?
        En als ik niet de eerste keer word aangeniomen, is er dan een andere opleiding waar ik veel aan heb? Ik wil namelijk niet een jaar helemaal geen flikker doen, Ik ben ook zeker van plan om alles op D niveau te doen, want ik kom van de Havo af en ben dus van 3 HAVO naar 4 MAVO gegaan, dus dat D niveau moet wel lukken.

En wat moet ik me voorstellen met de school? zijn het gewoon een aantal studio's, en dat je daar van alles aan moet sluiten?

Echt, want ik wil echt heel graag wat in het licht en het geluid doen, het is mn hobby, en als je van je hobby je werk kan maken dan is dat echt heel mooi toch!

Groeten Nico

Nico
        Groeten Nico

Comment

• dark-elite
          • Jan 2005
          • 9

ik deed de opleiding audiovisuele technieken op het grafisch liceum in amsterdam maar ik ben er vroegtijdig mee gestopt omdat het echt niks voorsteld! je leert hier weinig, ze hebben amper apparatuur en om nog maar niet te spreken over de leraren (van de 7 zijn er soms 4 overspannen..) ow en ze hebben een lokalentekort, had soms les op het schoolplein!

Comment

Working...