Microfoons

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vicky
    • Mar 2010
    • 1

Microfoons

Hallo!

Op school wordt er binnenkort een voorstelling gehouden door de toneelgroep. Dit is dus niet professioneel, maar wel heel leuk om naar te kijken!

Ik ben eigenlijk op zoek naar een aantal microfoons. Er hangen nu microfoons boven het toneel, wat vaak amper tot niet werkt. Graag zouden we draadloze headsets (huidskleurig) aanschaffen, maar aangezien we hier geen verstand van hebben zou ik graag willen vragen of iemand me kan helpen hiermee.

Het is dus niet professioneel, het toneel is niet zo groot (een verhoging in de aula), maar toch te groot om zonder microfoons te spelen. Er mag wel wat uitgegeven worden, maar het moet niet heel erg duur zijn. Kan iemand mij helpen met een goed merk tegen een betaalbare prijs?

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Vicky
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Hoeveel heb je er nodig?

Max 4, dan zijn Sennheiser Freeports misschien iets voor je.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Ha Vicky,

Wellicht heb je de doelstellinegn van dit forum niet helemaal meegekregen.
      Dit is een forum waar gebruikers van pro audio met elkaar van gedachten wisselen.
      Het is nadrukkelijk geen winkel.

Wel is het zo dat dit forum onderdeel uitmaakt van een internet webshop waar ze oa. de microfoons verkopen waar jij naar op zoek bent.

Onderwerp afgesloten: geen discussieonderwerp
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...