............................
Kv2
Collapse
X
-
Labels: None
-
Zijn er mensen die ervaring hebben met KV2 systemen hier op het forum ?
Ik heb gisteren in frankfurt 2 setjes gehoord voor het eerst en moet zeggen dat ik het niet verkeerd vond klinken alleen was dit met cd playback . Zijn er hier mensen die al bandjes er op hebben gemixt en wat was de ervaring ?
Verder even gespeelt met de red snapper (erg interesant zeker voor de prijs) en eindelijk even een mogen luisteren naar het constelation van meyersound .
Veel van hetzelfde verder in frankfurt . Ik brak mijn nek over alle "line-array's" of stoote mijn kop er tegen . Vooral alle aziaten hebben driftig lopen kopieeren maar goed.....
Volgens de documentatie zou je met twee kastjes (12"/6"/1") 5000 man aan moeten kunnen. Dat zie ik nog niet gebeuren, tenzij het publiek doodstil is.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig! -
Hier is al eens iets over geschreven op dit forum; http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...850-kv2-2.html
Verdeelde meningen ... maar dat was in 2005 - 2007
Ik mag hopen datr ze hun reclametaal wel wat hebben aangepast ;-)
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
Ik heb al meerdere malen met kv2 gewerkt.
de systemen met de epac 2500 versterkers.
de 1.5 woofers en de 1.0 topkasten.
Moet zeggen subliem systeem,maar laten we eerlijk zijn kijk eens naar de prijzen van Kv2 audio.
Het bedrijf PA licht en geluid in beuningen heeft kv2 altijd met de vierdaagsfeesten in nijmegen in gebruik,voor rock podia en dat gaat als een dijk.Comment
-
Ik heb ze in Frankfurt gehoord, daar hingen ze boven in een truss kooi en tot een meter of 20 drukten ze door, daarna was het over.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Wat ik gehoord heb klonk gewoon goed, indrukwekkend zelfs voor zulke kleine kastjes. Maar als je verder kijkt op hun site en in de brochure dan ga je je werkelijk afvragen waarom er zulke grote systemen in stadions hangen en niet gewoon een paar KV2 kastjes.
Daarbij is het ook niet heel moeilijk om buiten, met heel weinig publiek, geen last van ruimte akoestiek en hoog opgehangen kastjes een systeem goed en hard te laten klinken. Zou het wel eens willen horen in een feestent als ground-stack met 2000 man publiek ervoor. Heb wel mijn twijfels of het dan nog overeind staat. Overigens is dat geen schande voor zulke kastjes maar KV2 pretendeert dat het allemaal zou moeten kunnen en daar maken ze zich in mijn optiek belachelijk mee.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Beter laat dan nooit hierop een reactie:
@ frederic: componenten zijn 18" sound
@ all: Zelf ben ik KV2 gebruiker en kan u vertellen dat de theorie wel degelijk word overgezet naar de praktijk. Qua naambekendheid beginnen er veel techniekers dit merk te kennen. Nieuwe gebruikers staan er ook voor open, met blijde gezichten tot gevolg...Comment
-
als je in Holland woont mag je het ophalen bij :
Europe - Holland
M-PRO BeNeLux BVBA
Bedrijvenstraat 4501
3800 St-Truiden
Belgium
Tel: +32-(0)11-684297
Fax: +32-(0)11-683587
Mob: +32-(0)478-908672
Email: mario@m-pro.be
Web: M-PRO BeNeLux - Professional Audio ..
de rest van nederland heeft, ( net zoals de rest van Amerika, Canada, mexico etc ) gewoon pech, dus toch maar weer een schuur vol met outhout in de markt gooien...
( ze hebben al 2 miljoen van die dingen verkocht, wou dat ik de pluggen had mogen leveren... Of hun belastinginspecteur ligt te slapen, kan ook nog natuurlijk)Comment
Comment