crown XTI vs XLS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pjadskop productions
    • Nov 2008
    • 128

crown XTI vs XLS

Ik heb laatst 2 nexo SI 1200 setjes gekocht en nu zou ik hem natuurlijk een beetje fatsoenlijk moeten kunnen aansturen.
    Ik wou 3 XTI-2000's gebruiken (1 top per kant, 1 bas per kant, indien 2 sets samen, 2 toppen per kant, 1 bas per kant).
    Nu kreeg ik vandaag een nieuwe cataloog binnen en hierin wordt de xls mkII aangekondigd.
    De 2500 van deze reeks zou minstens 50 euro goedkoper zijn als de XTI 2000, en geeft ongeveer hetzelfde vermogen, en de crossoverfunctie is totaal overbodig aangezien bij de nexo set een TD-controller zit.
    Zou ik voor het nieuwe gaan, of toch bij de xti-reeks ,die zich al bewezen hebben, blijven

Is er misschien iemand die bijstand kan verlenen? (misschien heeft iemand de nieuwe crown's al binnen gehad?)
    Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Nog GEEN ervaringen mee, maar leuke verterkers om de oude serie XLS mee te gaan vervangen.
    Verders zou ik voor de 50 euro lekker voor de Xti gaan, kijk alleen al naar een damping factor, deze is 200 bij de XLS en 500 bij de Xti.
    Verders is de Xti via HiQnet aan te sturen enz.......dus kan je ook de set als delaystack instellen ( mits nodig )
    Met andere woorden....met de Xti heb je meer groei mogelijkheden.
    your light !

Comment

• salsa
      • Jan 2007
      • 1315

Ik heb inmiddels de XLS nieuwe versie binnen en zal deze toch echt onder de XTI moeten zetten.
      De XTI gaan echt een stuk harder.

Dave
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Ik merk dat de I-techjes sterk gezakt zijn in prijs (door I-tech HD)
        Veel willen van hun stock af...
        Ik zou die I-techs toch ook overwegen.

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

De I-Tech is een flinke stap hoger in vermogen, en prijs.
          Je zal eerst moeten bekijken of dit niet te veel is voor de oudere NEXO SI serie.
          Daarom is de XTI een goede keus.
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• pjadskop productions
            • Nov 2008
            • 128

update: XTIs zijn onderweg
            het zijn 4000s geworden voor wat extra overschot
            Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

Comment

• Husss
              • Jul 2003
              • 220

Originally posted by pjadskop productions
              update: XTIs zijn onderweg
              het zijn 4000s geworden voor wat extra overschot
              Heeft jouw NEXO SI set geen controller met senselines?

ivm de ingebouwde processing in de XTI's zal de NEXO SI processor problemen geven door de latency van de XTI

Al wel aan gedacht?

Met vr gr,

Husss

Comment

• pjadskop productions
                • Nov 2008
                • 128

ik heb de heel oude processoren, deze hebben geen senselines (als je daarmee de servokoppeling bedoelt, anders moet ik bekennen dat ik er inderaad niet aan gedacht heb), enkel 2 input, 4 output (allemaal xlr3) ,een ground lift en een mute-knop, meer staat er niet op.
                Ik heb ze wel op proef, dus moest het niet goed werken, kan ik ze altijd terugsturen zonder reden binnen de 30 dagen
                Last edited by pjadskop productions; 22-06-10, 21:37.

Comment

Working...