Op de nieuwe website van LAN komen straks ook de reviews van bekende en geaccepteerde internationale geluidstechneuten, waarom zij voor LAN hebben gekozen. (van de vertegenwoordiger gehoord) ben benieuwd hoe de nieuwe site eruit komt te zien.
Wat ik begreep, maar kan het ook mis hebben, komt er in augustus een verkoopdag van de demo systemen.
En eind van het jaar weer een demo, maar dit keer centraal (omg. Utrecht) in Nederland en zoals het ernu naar uit ziet, komt deze maand de eerste actieve lijn uit en staan ze volgend jaar ook weer op de Messe!
Wat ik begreep, maar kan het ook mis hebben, komt er in augustus een verkoopdag van de demo systemen.
En eind van het jaar weer een demo, maar dit keer centraal (omg. Utrecht) in Nederland en zoals het ernu naar uit ziet, komt deze maand de eerste actieve lijn uit en staan ze volgend jaar ook weer op de Messe!
- "van de vertegenwoordiger gehoord" is meestal met een vrachtwagen zout te nemen... in onze sector zitten veel vertegenwoordigers die echt wel iets van het vak kennen maar er komen helaas ook meer en meer gladde types die perfect de marketing kennen maar nog geen speakon van een keukenmixer kunnen onderscheiden...
- voor de rest lijken de plannen mij nogal bigger, better, faster, more: doet mij denken aan de internetzeepbel eind jaren '90...
Ik wens iedereen altijd veel succes toe maar wees toch maar voorzichtig...
Comment