Mackie Thump TH-15 A

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • metalteacher
    • Dec 2007
    • 467

    Mackie Thump TH-15 A

    iemand met ervaringen met deze speaker, ik wil deze als monitors gaan gebruiken. zijn ze daar geschikt voor? ik zat eerst te denken aan dap, maar ik dacht dat mackie toch wel een klasse beter zou zijn
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

    #2
    Ik heb het nodige gelezen over de Thump's is toch wel de budget serie van Mackie dus wel degelijk verschil met de SRM450's.

    Kwalitatief zullen ze zeker niet onder mogen doen voor DAP's en of je ze lekker vind klinken zul je toch wel even moeten gaan beluisteren.
    Zelfde prijsklassen vind je ook DB Technologies, staat bij mij op het luisterlijstje omdat ze het op lager volume ook nog steeds over de volledige breedte goed presteren.

    Comment

    • metalteacher
      • Dec 2007
      • 467

      #3
      ik gebruik ze alleen voor monitor.
      Steelwing - Full Speed Ahead!!!

      Comment

      • showband
        • May 2001
        • 4524

        #4
        voor "goedkope monitor" zit de tweeter er verkeerd in.

        Je hebt als hij op zijn kant zit maar een heel klein stuk van het podium gecovered. (Kun je beter zijkant podium op een statiefje zetten)

        Komt ie weer: Ik zou dan eerder een tweedehands eon kopen dan een nieuwe thumb. Zeker bij metal.
        lekker belangrijk!

        Comment

        • metalteacher
          • Dec 2007
          • 467

          #5
          ik hoorde vanmorgen ook iets over een dreigend faillissement bij mackie. klopt dat? in dat geval heeft het natuurlijk weinig zin zoiets aan te schaffen
          Steelwing - Full Speed Ahead!!!

          Comment

          Working...