e945 niet geschikt voor klein podium?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

klopt inconsisent op dezelfde pagina zelfs:

A truly professional stage microphone, the cardioid SKM 945 G2 handheld transmitter easily cuts through the mix,

blah blah tussendoor

Delivery Includes

[LIST][*]1 SKM 945 G2 handheld transmitter (dynamic, super-cardioid)[/LIST]

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Originally posted by showband
      klopt inconsisent op dezelfde pagina zelfs:

A truly professional stage microphone, the cardioid SKM 945 G2 handheld transmitter easily cuts through the mix,

blah blah tussendoor

Delivery Includes

[LIST][*]1 SKM 945 G2 handheld transmitter (dynamic, super-cardioid)[/LIST]___________________________
      Je kunt gewoon een beetje de productrange van Sennheiser uit je hoofd leren...

x35 cardioid
      x45 super-cardioid
      x65 super-cardioid condensator

Erg makkelijk
      d&b Audiotechnik

Comment

• NesCio01
        • May 2010
        • 1987

mag verwijderd worden

wilde mezelf herhalen maar lees net dat
        jullie dat al deden........

en ik geef nog steeds geen 945 aan een sopraan

Last edited by NesCio01; 28-05-10, 23:42.
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• benjamin2303
          • May 2010
          • 9

beste,

misschien moet je eens kijken naar een 'octogate'
          Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je voor dat sensortje staat, als je er niet voor staat gaat er niets door de mic. Om het beknopt uit te leggen.
          Zelf ben ik wel een voorstaander van een beta 58.
          heb de octopad nog nooit in men handen gehad dus weet niet hoe snel het reageert. Moet je gewoon eens proberen.

Groeten Benjamin

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by benjamin2303
            misschien moet je eens kijken naar een 'octogate'
            Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je voor dat sensortje staat, als je er niet voor staat gaat er niets door de mic.
            Octogate, dan denk ik aan 8 gate's in 1 doos.
            Je hebt het over een sensortje, zou dan toch graag willen weten wat dit voor apparaat is.

Mijn ervaring is dat gate's voor dit doel niet echt werken, misschien wel voor hele rouwe muziek, want daar heb ik geen ervaring mee.
            De hoeveelheid herrie die de microfoon oppakt die niet bedoeld is (drums) kan ooit zo hard zijn dat deze de gate gewoon opentrekt. En als deze zo strak staat dat het niet gebeurd dan mis je stukken uit de vocalen, vooral bij rustig gezongen ballads oid. Het schakelen maakt dan alles nog veel onrustiger, liever dan een expander al is dat minder effectief.
            Beetje vergelijkbaar als de drummer zijn brushes pakt, dan gaat een strak afgestelde gate echt niet meer open.

Comment

• bones2001
              • Aug 2003
              • 741

Hij bedoelt optogate niet octogate.
              zoiets als dit, Model PB-05
              Persoonlijk mute ik liever de microfoon als ie effe niet gebruikt wordt...
              Mixen is net als schilderen.
              Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• benjamin2303
                • May 2010
                • 9

Originally posted by DJ Antoon
                Octogate, dan denk ik aan 8 gate's in 1 doos.
                Je hebt het over een sensortje, zou dan toch graag willen weten wat dit voor apparaat is.

Mijn ervaring is dat gate's voor dit doel niet echt werken, misschien wel voor hele rouwe muziek, want daar heb ik geen ervaring mee.
                De hoeveelheid herrie die de microfoon oppakt die niet bedoeld is (drums) kan ooit zo hard zijn dat deze de gate gewoon opentrekt. En als deze zo strak staat dat het niet gebeurd dan mis je stukken uit de vocalen, vooral bij rustig gezongen ballads oid. Het schakelen maakt dan alles nog veel onrustiger, liever dan een expander al is dat minder effectief.
                Beetje vergelijkbaar als de drummer zijn brushes pakt, dan gaat een strak afgestelde gate echt niet meer open.
                Model PB-05
                is een voorbeeld -> mistypt, moet optogate zijn.

Comment

• MennoSWP
                  • Apr 2011
                  • 103

je kunt ook natuurlijk gewoon de floor (depth heet het geloof ik op mijn tafel) van je gateje omhoog gooien zodat hij 6db cut ipv oneindig. Op die manier heb je altijd de natuurlijke aanzet, maar wat minder rommel. Helaas bestaat er nog geen tijdmachine die vooruit in de tijd kan kijken of de zanger gaat zingen of niet, dus gates moet je wel blijven zien als een lapmiddel die geen wonderen kan verrichten > garbage in, garbage out!

Comment

• SPS
                    • Mar 2004
                    • 1662

Originally posted by MennoSWP
                    je kunt ook natuurlijk gewoon de floor (depth heet het geloof ik op mijn tafel) van je gateje omhoog gooien zodat hij 6db cut ipv oneindig. Op die manier heb je altijd de natuurlijke aanzet, maar wat minder rommel. Helaas bestaat er nog geen tijdmachine die vooruit in de tijd kan kijken of de zanger gaat zingen of niet, dus gates moet je wel blijven zien als een lapmiddel die geen wonderen kan verrichten > garbage in, garbage out!
                    Beste MennoSWP, dat je lekker op het forum rondscharrelt zal geen mens je kwalijk nemen.
                    Maar dat je op onderwerpen van 20! maanden oud reageert is lachwekkend resp. ergeniswekkend!
                    Kijk eerst eens of een onderwerp actueel is voordat je reageert aub!

Alvast bedankt.
                    Paul
                    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• MennoSWP
                      • Apr 2011
                      • 103

Excuses! Eerste keer sinds jaren voor mij op een forum . Overigens wel een erg relevant topic. Heb nu namelijk ew365 met e865 koppen op de wireless maar wil voor het "hardere werk" dynamische koppen erop en zit sterk te denken aan e945 omdat ik hier al 2 draadgebonden versies van heb waar ik erg tevreden over ben. Zijn er inmiddels nog betere alternatieven (capsules) die ik kan gebruiken met de EW300 zender? Zal vooral worden gebruikt bij rock & rap.

Comment

Working...