Nieuw Roland RSS op infocomm...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JohanH
    • Mar 2010
    • 98

Nieuw Roland RSS op infocomm...

Net gezien op de site van RSS : nieuwe producten op Infocomm

Roland Systems Group Global Portal Site

M300 : De mini M400/380 (32 ch, 8 aux, LCR)
    S-MADI : BI-directioneel REAC <-> MADI
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Laat ik nou 20 minuten geleden een email vinden in mijn mailbox met nagegenoeg dezelfde aankondiging. Spamoffensief?
    Heerlijk die stilte

Comment

• JohanH
      • Mar 2010
      • 98

Originally posted by RayM
      Laat ik nou 20 minuten geleden een email vinden in mijn mailbox met nagegenoeg dezelfde aankondiging. Spamoffensief?
      Dan heb je de info toch 20 min voor mij gevonden...

Wie heeft er meer info over deze nieuwe toys ?

Comment

• MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

Alles is duidelijk te vinden op de website in de topicstart.

Mooie zaken in de M300 die naar alle waarschijnlijkheid hun doorgang gaan vinden naar de updates voor de M380 en M400 (anders ga ik hoogst persoonlijk naar Japan om ze dat te vertellen ) zijn:

* Delay op de uitgangen! (Hoera)
        * De lage freq. band van de EQ is nu parametrisch (softwarematig); dus 3 bands parametrisch.

Nu alleen nog MP3 playback!

Mooie console die M300 hoor! Echt goed over nagedacht! Dit is wederom een kleine nekslag voor concurrenten.

De S-Madi is echt een slimme zet; compatibility met Digidesign en Digico en multi inzetbaar.
        d&b Audiotechnik

Comment

• JohanH
          • Mar 2010
          • 98

Net ook vernomen :
          M300 : Listprijs ong. 5000 euro Ex. BTW, waarschijnlijk "vlot" leverbaar vanaf september
          S-MADI: nog geen prijs, leverbaar waarschijnlijk vanaf december

Originally posted by MusicSupport
          Alles is duidelijk te vinden op de website in de topicstart.

Mooie zaken in de M300 die naar alle waarschijnlijkheid hun doorgang gaan vinden naar de updates voor de M380 en M400 (anders ga ik hoogst persoonlijk naar Japan om ze dat te vertellen ) zijn:

* Delay op de uitgangen! (Hoera)
          * De lage freq. band van de EQ is nu parametrisch (softwarematig); dus 3 bands parametrisch.

Nu alleen nog MP3 playback!

Mooie console die M300 hoor! Echt goed over nagedacht! Dit is wederom een kleine nekslag voor concurrenten.

De S-Madi is echt een slimme zet; compatibility met Digidesign en Digico en multi inzetbaar.

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

Originally posted by JohanH
            Net ook vernomen :
            M300 : Listprijs ong. 5000 euro Ex. BTW,
            demn, daar MOET je dus nog minimaal 1600 euro stagebox bij tellen.
            en zijn grote broer M380 is maar 1Keuro duurder en heeft voor een heel kanaal dedicated knoppen en kan veel meer kanalen aan.

6600 euro ex. voor een instap setje... dus nog steeds boven het prijspunt in de btw van een yamaha LS9-16, tascam DM-3200 of het vlaggenschip van presonus de StudioLive 24.4.2.

En nog een jaar wachten voor de introductie? Digimixers dalen per jaar 1000euro in prijs over de hele linie. Dus eigenlijk moet de M380 in december al bijna op die prijs zitten.

Dat gaat het niet worden zo.
            lekker belangrijk!

Comment

• JohanH
              • Mar 2010
              • 98

En ook vernomen... al de rest van Roland slaat ongeveer 10% op vanaf 1/7....

Originally posted by showband
              demn, daar MOET je dus nog minimaal 1600 euro stagebox bij tellen.
              en zijn grote broer M380 is maar 1Keuro duurder en heeft voor een heel kanaal dedicated knoppen en kan veel meer kanalen aan.

6600 euro ex. voor een instap setje... dus nog steeds boven het prijspunt in de btw van een yamaha LS9-16, tascam DM-3200 of het vlaggenschip van presonus de StudioLive 24.4.2.

En nog een jaar wachten voor de introductie? Digimixers dalen per jaar 1000euro in prijs over de hele linie. Dus eigenlijk moet de M380 in december al bijna op die prijs zitten.

Dat gaat het niet worden zo.

Comment

• MusicSupport
                • Feb 2006
                • 1016

Originally posted by JohanH
                En ook vernomen... al de rest van Roland slaat ongeveer 10% op vanaf 1/7....
                Dat ligt ook hoofdzakelijk aan de zwakke koers van de euro t.o.v. de Yen. Daar moeten we niet voor gaan klagen bij Roland denk ik. En een natuurlijke inflatiecorrectie voeren alle merken door alleen communiceren ze het niet allemaal zo open!

Wel stevig aan de prijs toch nog...

Maar de LS916 was bij introductie ook rond deze prijs dus niks nieuws onder de zon!
                d&b Audiotechnik

Comment

Working...