vuvuzela uit fase

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Originally posted by cobi
    Inmiddels zijn er al 2 fabrikanten die een plugin hebben ontwikkeld om die Vuvuzela's weg te filteren.
    Waarbij Vuvuzela Noise Reduction Solution | WAVES nog wel kan werken ook
    Creating shows beyond Imagination

Comment

• peterkuli
      • Nov 2002
      • 113

Originally posted by BvE
      Ook is er niks van AGC te vinden in de eindregie. Slechts een eindlimiter en natuurlijk Orbans in de eindketen. Maar de wedstrijd wordt gewoon met de oren gemixt.
      En in de processors in de eindketen zit geen AGC? Dus als de presentator even niks zegt en alleen het geluid uit het stadion erdoor gaat, wordt het signaal niet omhoog gezogen en vervolgens gecomprimeerd waardoor het lijkt dat het signaal harder wordt, en dus nog meer irritatie opwekt?

Comment

• BvE
        • Oct 2004
        • 385

Zou inderdaad wel kunnen, daar ken ik de echte details niet van, dat lijkt me per zender ook anders ingesteld. Dit effect lijkt me alleen niet zo dramatisch als dat jij beschrijft, dan zou dat een aaneenschakeling moeten zijn van verschillende compressors. Die kunnen ook in de regiewagen op locatie ertussen zitten (gebeurt meestal wel), noem maar op.

Ik wilde alleen zeggen dat het mixen van een wedstrijd toch vooral met handen en oren gebeurt en men niet 100% afhangt van AGC.

Comment

• peterkuli
          • Nov 2002
          • 113

Originally posted by BvE
          ...dan zou dat een aaneenschakeling moeten zijn van verschillende compressors...
          Klopt In een processor zit een multiband compressor/limiter. Vaak 4/5/6 bands.

Originally posted by BvE
          Ik wilde alleen zeggen dat het mixen van een wedstrijd toch vooral met handen en oren gebeurt en men niet 100% afhangt van AGC.
          Dat zou kunnen, ik geloof je direct.

Comment

Working...