TC D-Two vs. Yamaha D5000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

TC D-Two vs. Yamaha D5000

Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren voor de aanschaf van een delay unit.
    Hierbij heb ik op dit moment de keus uit een D-Two en een Yamaha D5000.
    Over beiden lees ik positieve verhalen zei het niet dat de D5000 niet zo'n bekende unit is.
    Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met deze delay en hoe die zich verhoud tov de D-Two. Het gebruik is voornamelijk live.
    Omdat ik hem vooral zelf gebruik is (rider) acceptatie niet zo'n issue, anders was ik sowizo wel voor de D-Two gegaan.

Verder ben ik benieuwd wat nu echt de hippe functies uit een D-Two zijn waar ik dus op moet letten in de vergelijking.
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

check ook eBay voor een Line 6 Echo Pro... een echte aanrader... wel moeilijk te vinden ... of een 2290 (TC), maar die zijn niet goedkoop... Verder ken ik de D5000 niet, dus kan ik over een vergelijk weinig zeggen... wel merk ik dat een delay die kleurt wel lekkerder in je mix werkt.
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

Laatst de tech van Colossa aan het werk gezien. Die had een gitaarpedaal (Boss Space Echo) als delay. Kun je ook best leuke truukjes mee uithalen...

Groet, Rob.
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

Working...