Die speaker op trusje dat zou zomaar wel een Meyer (UPA?) kunnen zijn. Aangezien Generations nogal meyer is...
Geluid Tour de France Rotterdam
Collapse
X
-
-
Ik vind het altijd grappig van de kenners die zeggen "het ziet er D&B uit" of "is het geen ..." . Zo'n 15 jaar geleden toen iedereen Turbosound de max vond heb ik eens 2 kastjes van JB-Systems M10 volledig ontmanteld en in een Turbosound-kleurtje gerold; voor de oorspronkelijke grille kleefde ik dan een laag ls-mousse en heel veel "kenners" vonden ze fantastisch!Comment
-
Op de foto´s die ik tot nu toe heb gezien, staat er niet zoveel, maar wie fotografeert er nou luidsprekers..........
maar 160 UPA´s klinkt allicht en tikkie beter als membraanspeakers.
Ik heb ook maar 5 km kabel en geen 40 man in dienst...
Altijd baas boven baas
SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
Komt aardig overeen met de uitspraak van een niet technische kennis van me. "het stond er vol met luidsprekers en er was een zee van geluid"
Op de foto´s die ik tot nu toe heb gezien, staat er niet zoveel, maar wie fotografeert er nou luidsprekers..........
maar 160 UPA´s klinkt allicht en tikkie beter als membraanspeakers.
Ik heb ook maar 5 km kabel en geen 40 man in dienst...
Altijd baas boven baas
SpeakertechEindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
Comment