geluidsmixer 8 in > 8 uit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roban
    • Aug 2010
    • 5

Goed bedoeld, is begrepen.
    Ik post met een technische vraag alles er omheen doet m.i. niet ter zake, dus ging ik ook de fout in om er op te reageren.
    De kern gaat over eenvoudig uitsplitsen van geluidbronnen naar meerdere locaties via verschillende versterkers PUNT
    Een link naar sites m.b.t. deze apparatuur is al genoeg en dank daarvoor.
    Als er veel geld ter beschikking is/was is het geen vraag of je een prof in kan huren.
    Wat je vaak ziet gebeuren op forums is dat met reageert om te reageren en daarbij de esentie van de vraag gaat missen.
    Dus allemaal hartelijk bedankt.
    O ja, een vraagje via de mail begin deze week naar een paar locale omroepen resulteerde vanmorgen in een enthousiaste medewerker, en raad eens, bekend met de mixer, en woont vlakbij.

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

Hoi Roban,

Jouw vraag was idd zeer plausibel en idd stel een vraag
      en je krijgt antwoorden.

Ik heb geen flauw idee wat jouw klusje inhoudt en in welke
      financiële context je de klus doet,

maar

mij bekruipt op dit moment wel het gevoel dat je aardig
      voor een dubbeltje op de 1e rang wilt zitten.

Natuurlijk wil iedereen hier een ander helpen. Allemaal
      zijn we gek op ons vak en praten (tikken) daar graag over.

Ons advies is geheel gratis en wss de inzet van de lokale
      omroep medewerker ook. Mocht blijken dat dan op jouw 40
      klussen blijkt dat jij je Volvo een jaar eerder kunt afbetalen,
      dan begint nu m'n broek al wat te zakken........

Ik heb volgende week een concertavond waarbij ik 3 camera's,
      een cameraregieunit en 2 HD-beamers nodig heb.
      Als je gratis wilt komen ben ik je iig zeer erkentelijk!

Het is slechts mijn gevoel wat ik hier type. Ik blijf er verre van
      om mijn gevoeld als waarheid te betitelen!

Ik hoop dat je 40 tot 80 geweldige gigs zult hebben.

grtz
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

Originally posted by Roban
        Goed bedoeld, is begrepen.
        Ik post met een technische vraag alles er omheen doet m.i. niet ter zake, dus ging ik ook de fout in om er op te reageren.
        Juist de zaken eromheen doen ertoe om tot een goed gefundeerd advies te komen!

De kern gaat over eenvoudig uitsplitsen van geluidbronnen naar meerdere locaties via verschillende versterkers PUNT
        Een link naar sites m.b.t. deze apparatuur is al genoeg en dank daarvoor.
        Als er veel geld ter beschikking is/was is het geen vraag of je een prof in kan huren.
        Jij wekt zelf de indruk dat je het niet helemaal snapt dus dan is dat advies volkomen terecht!

Wat je vaak ziet gebeuren op forums is dat met reageert om te reageren en daarbij de esentie van de vraag gaat missen.
        O ja, een vraagje via de mail begin deze week naar een paar locale omroepen resulteerde vanmorgen in een enthousiaste medewerker, en raad eens, bekend met de mixer, en woont vlakbij.
        Er is door iedereen gereageerd met advies en niet om maar te reageren.

Behalve deze post dan; want klaarblijkelijk ben je gewoon een ondankbare dropveter
        Last edited by MusicSupport; 15-08-10, 02:21.
        d&b Audiotechnik

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Originally posted by MusicSupport
          klaarblijkelijk ben je gewoon een ondankbare dropveter
          Pas maar op wat je zegt Music, zometeen ramt 'ie je met een onoverzichtelijke 16-kanaals mixer voor je harses.

Dropveter, het moet niet gekker worden...!
          MusicXtra heeft ooit eens iets met "zak hooi" gezegd, en we weten allemaal hoe dat af is gelopen...

Vriendelijke groet, Rob.
          Last edited by keenoncoolstuff; 14-08-10, 10:26.
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Wat is het toch met de uitdrukkingen van geluidssletten???
            zakken om je hooi, veters van drop...onpraktisch man, druk je nou eens niet zo plastisch uit.

On topic: Het eerste bericht was wat summier, maar als je dan advies geeft, dan kan er aanvullende info komen...niets raars aan, moeten we elkaar ook niet zo nadrukkelijk op aanspreken, daar win je namelijk helemaal niets mee, behalve dan dat het woordenboek met oudHollandsche spreuken en gezegdes flink wordt afgestoft.

Zo schavuitjes, nu snel allemaal met je harses in de zon op een festival/strand/achtertuin/vakantiebestemming/buurmeisje naar keuze!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by Roban
              probleem opgelost dus..
              Anders had ik het met BSS-soundweb gedaan, heb je een complete 8x8 of zelfs 16x16 matrix, met alle luxe van dien zoals gates, compressoren, presetloading etc.
              2ehands voor een zeer schappelijke prijs, want als je broadcast gaat zit je ineens met andere normen en waarden dan de discomixertjes.

Comment

• mhsounds
                • Sep 2009
                • 933

+1 voor de mod, ben voor de optie Festival gegaan
                Freelance Light and Video |
                Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Paul van Dort
                  • Jun 2004
                  • 105

Ook een leuk dingetje:

[FONT=Arial,Helvetica,Sans Serif]Shure AuxPander Auxiliary Expander 8X8 Insertable Matrix Mixer[/FONT]

Comment

• rdreiers
                    • Nov 2009
                    • 407

Ik heb regelmatig av werk, ik neem hier altijd een 01v96 mee.

Kan ik alles mee en de klant hoeft maar een wens neer te leggen en het komt er.

Mocht ik meer dan 6 output's nodig hebben, is er altijd nog een adda voor 8 extra in en uit.

Ook 19" en in de av wereld geen onbekende.

Maar ook hier geld, je zult je in het app moeten verdiepen.

Vaak is het nog veel belangrijker om van de klant helder te krijgen wat die wilt.

Richard

Comment

Working...