Koptelefoon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jonkooo26-1
    • Sep 2010
    • 5

Tyft allemaal maar een end op, begin dit een beetje zat te worden.
    Ik stel een vraag, omdat ik wil weten wat er mee is.
    Daarvoor kan ik G****** toch niet naar een consumentenforum toe?
    Maar ik vind het gezegend hiero.
    De ballen, ik kom hier niet meer terug.

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Originally posted by dj-wojcik
      En oordopjes voor mp3-speler wel dan?

Heb ik gezegd dat dat wél PA is dan?

Maar ik vind voornamelijk de reactie vóór die van mij helemaal belachelijk. Sommige dingen behoor je gewoon te weten. Kassabon wél of niet? Waarom heb je dat ding gekregen?! Na 5 posts had je alles dat je weten wilde, dus waarom nog doorzeuren? Ik snap het niet meer hoor...

Doe ff normaal en ga inderdaad lekker ergens anders je heil zoeken, ookal denk ik niet dat je het met deze instellingen ergens gaat vinden...

Daan
      Last edited by djspeakertje; 17-09-10, 17:59.
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Dit topic is gewoon zinloos. Er worden hier veel topics gesloten wegens het feit dat ze gewoon geen onderwerp tot discussie zijn. Dit is met dit topic net zo: garantiebepalingen staan op de kassabon of factuur en als je die niet vindt kun je ook nog altijd bij de wetteksten terecht. Conclusie: dit topic moest al van in het begin gesloten geweest zijn. Ik denk alleen dat de mod's het onderwerp "koptelefoon" zo interessant gevonden hebben dat ze hier gewoon nog niet zijn gepasseerd...
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...