Had mij nog nooit eerder verdiept in digitale tafels. Heb een paar filmpjes op Youtube bekeken over de Presonus Studiolive 16/4/2 en ik moet zeggen; ben zwaar onder de indruk
Erg veel mogelijkheden en toch eenvoudig bedienbaar. Vooral de opnamemogelijkheden lijken mij ideaal. Zowel live als voor oefendoeleinden, top! En die mixer heeft dan ook nog goede kwaliteit als ik de reacties hier lees? Nadeel is wel dat de prijsrange steeds verder naar boven schuift 
Als ik dit topic (met dank voor jullie input) even samenvat dan is de conclusie dat ik onder de 1000 euro eigenlijk beter niet kan kopen. Tussen de 1000 en 2000 zitten diverse merken en tafels die prima voldoen aan de eisen die ik stel en van goede kwaliteit zijn (A&H, Soundcraft, Mackie). Als ik iets boven de 2000 ga zitten kan ik een goede digitale tafel kopen. Houdt wel in dat we daar weer 20 jaar mee moeten doen, anders kan het nooit uit

Als ik dit topic (met dank voor jullie input) even samenvat dan is de conclusie dat ik onder de 1000 euro eigenlijk beter niet kan kopen. Tussen de 1000 en 2000 zitten diverse merken en tafels die prima voldoen aan de eisen die ik stel en van goede kwaliteit zijn (A&H, Soundcraft, Mackie). Als ik iets boven de 2000 ga zitten kan ik een goede digitale tafel kopen. Houdt wel in dat we daar weer 20 jaar mee moeten doen, anders kan het nooit uit

Comment