sony MDS-e52

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

sony MDS-e52

beste mensen,
    uit een installatie project zijn 2 sony MDS-e52 spelers gekomen.
    ze zijn nog in prima staat, wie heeft ervaring met deze dingen?

ik heb nog 1 taperack op de zaak staan, waar nog huis, tuin en keuken spelers zitten (werken al jaren zonder problemen), nu wil ik die eruit halen en hier die e52 spelers in bouwen. Zijn deze spelers ok en betrouwbaar?

Ik heb in mn andere rack tascam zitten, en dat werkt super, is dit n beetje te vergelijken?
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • Waveform
    • Dec 2009
    • 321

Dat is gewoon profi materiaal en zou zonder problemen moeten werken.

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1087

Ik heb ruimschoots ervaring met de MDS E-11 (de 1HE variant). Prima apparaat afgezien van de XLR aansluitingen. Deze zitten direct op het PCB gesoldeerd. Als je hem inbouwt in een rack en de XLRs dus zelden los- en vast maakt, dan is het geen probleem. Ga je elke dag (ont)koppelen dan gebeurt het wel dat de solderingen onbetrouwbaar worden. Dit is makkelijk te repareren, maar niet fijn als je er laat achterkomt dat het niet in orde is.

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 650

Ik heb de e52 speler al jaren,dit was een occassion toen ik hem kocht, sporadisch gaat deze nog mee op pad en wordt hij weer eens afgestoft. Ik verbaas me echt iedere keer weer dat ding apparaat het gewoon doet en zonder problemen.

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

kijk prima, dan kan ik ze gewoon in mn rackje schroeven.... bedankt voor de info zover!
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...