Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Jou computer gebruiken voor effectenrack, en DAW computer terzelfde tijd lijkt me toch een riskante onderneming

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Misschien wel, als je op ieder kanaal 2 of 3 plugins gebruikt gaat de boel geheid crashen, maar als je het beperkt tot een aantal leuke extra's (drumsubgroep, basgitaar, zang, eventueel kick, snare en gitaren) moet dat te doen zijn. Misschien is het wel mogelijk om de audio die binnenkomt naar 2 programma's tegelijk te sturen. Dan heb je bijvoorbeeld Liveprofessor voor de plugins en REAPER voor de opname.

Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Originally posted by djspeakertje
        Misschien is het wel mogelijk om de audio die binnenkomt naar 2 programma's tegelijk te sturen. Dan heb je bijvoorbeeld Liveprofessor voor de plugins en REAPER voor de opname. Daan
        Dat is vragen om moeilijkheden lijkt me. Zowel wat de software als hardware betreft.
        Heerlijk die stilte

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Vandaar de "misschien". Voor de situatie die ik in gedachten heb is het erg wenselijk om zowel plugins als multitrack tegelijkertijd te kunnen gebruiken.

Daan

Comment

• RayM
            • Jan 2006
            • 742

De X32 gespot tijdens Jazz in Duketown.

Last edited by RayM; 21-05-13, 14:16.
            Heerlijk die stilte

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Jij was toch niet toevallig de monitortech daar?

Comment

• RayM
                • Jan 2006
                • 742

Nee. Dit was trouwens de monitor en FOH positie
                Heerlijk die stilte

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Originally posted by RayM
                  Nee. Dit was trouwens de monitor en FOH positie
                  Prominente foto in het brabants dagblad.
                  Is goed voor de markt acceptatie zullen we maar zeggen.

Je bent er wel geweest? Schijnt een goede editie te zijn geweest.

Comment

• drbeat
                    • Jun 2012
                    • 671

De X32 gespot tijdens Jazz in Duketown.

En het is superdruk.....als niemand het vond klinken was het niet zo druk geweest denk ik. Al met al is die Behringer niet zo slecht als er wordt beweerd hoor! volgens mij voor dit soort optredens is het mixertje prima geschikt!

Overigens komen die monitortjes mij wel erg bekend voor....
                    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• RayM
                      • Jan 2006
                      • 742

@ DJ Antoon: vrijdagavond naar een bandje kijken in een kroegje met de vriendin,heel gezellig.
                      Zondagmiddag Dave Weckl en Mike Stern op de Parade. Was geweldig.
                      Meer heb ik niet gezien/gehoord.

@ Dr Beat, dat plekje is altijd druk. Een kruispunt van twee straten met veel horeca. Kwam er vrijdagavond langs, ondanks de kou was het ook druk daar. En het ging hard...
                      Heerlijk die stilte

Comment

• DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

Dubbel hoeft niet.............................................. .................................................
                        Last edited by DJ Antoon; 21-05-13, 20:48.

Comment

• DJ Antoon
                          • May 2005
                          • 1681

Originally posted by drbeat
                          En het is superdruk.....als niemand het vond klinken was het niet zo druk geweest denk ik.
                          Ik geloof niet dat de kwaliteit van het geluid de directe graadmeter is voor de drukte.

Al met al is die Behringer niet zo slecht als er wordt beweerd hoor! volgens mij voor dit soort optredens is het mixertje prima geschikt!
                          Waar word dat beweerd? Ik denk dan vooral door mensen die de X32 niet kennen. Het grootste probleem is (en blijft?) de acceptatie. Maar als de X32 op dergelijke wijze vaker gebruikt word, is dat probleem misschien ook nog maar tijdelijk.

Overigens komen die monitortjes mij wel erg bekend voor....
                          Ik zou zeggen gewoon MAX15 (of max12 als de foto vertekent).

@RayM: Gokje, Q7 op front?

Comment

• SPS
                            • Mar 2004
                            • 1662

[QUOTE=RayM;596859 Een kruispunt van twee straten met veel horeca. Kwam er vrijdagavond langs, ondanks de kou was het ook druk daar. En het ging hard...[/QUOTE] Heel hard is blijkbaar nog steeds synoniem voor goed/lekker/beleving?? Van mij mag er zo langzamerhand best wel handhavend worden opgetreden tegen belachelijke niveau's. Zeker in de publieke ruimte zoals hier op straat. Maar,,,, beetje off topic vrees ik..
                            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• RayM
                              • Jan 2006
                              • 742

Het was in ieder geval een gerenommeerd bedrijf wat de techniek doet bij JID.
                              Ga zelf binnenkort eens met de X32 aan de slag, ben erg benieuwd.

@DJ Antoon: heb niet gezien wat er op front lag. Had teveel haast om weg te komen . Was in ieder geval D&B.
                              Heerlijk die stilte

Comment

• DJ Antoon
                                • May 2005
                                • 1681

Ga zelf binnenkort eens met de X32 aan de slag, ben erg benieuwd.
                                Aangeschaft of te gast?

@DJ Antoon: heb niet gezien wat er op front lag. Had teveel haast om weg te komen . Was in ieder geval D&B.
                                Maakt ook niet uit.

Sorry dat ik ongeveer 2 keer dezelfde post geplaatst heb. In firefox kom ik niet op pagina 80, met chrome wel...
                                Ik zal er 1 verwijderen.

Comment

Working...