01V96v2 software bug..?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KlankOntwerp
    • Jun 2008
    • 130

    01V96v2 software bug..?

    Ik ben benieuwd of meerdere mensen van de volgende bug last hebben:

    Ik gebruik veel scenes in de 01V en stuur via de omni onder andere cluster, sub, fill en monitor uit. Als ik mijn soundcheck klaar heb wil ik graag de master fader linken aan aux 1, 3 en 4 (fill, cluster en sub) zodat als ik de master harder of zachter zet dit ook gebeurt met eerdergenoemde.

    Verander ik nu echter van scene dan wordt bijvoorbeeld ineens 1 t/m 4 geselecteerd en gaat ineens de monitor ook mee! Of hij selecteer 2 t/m 4 of niks of alleen 1.

    Nu hoor ik je denken "dan heb je dat in je scene zo opgeslagen!" Maar neen, in elke scene heb ik geprobeerd het juist op te slaan en nog verandert hij de selectie als ik in home van scene verander.

    Ook als ik recall safe voor alle scenes selecteer dan verandert hij de selecties ad hoc.

    Dit gebeurt dus alleen als ik van scene wissel onder normale werkomstandigheden (in home bijvoorbeeld), ga ik nu van scene wisselen met het selectiescherm die master met de auxes koppelt dan gaat het wel goed.

    Kent iemand dit rare verschijnsel, is het een software bug, want het is een abnormale handeling, en is het te verhelpen met een update? Ik weet even niet op welke versie deze tafel draait omdat ik hem niet hier heb staan.
  • rdreiers
    • Nov 2009
    • 407

    #2
    Heb je ook voor ieder scene een aparte in en output patch gemaakt?

    Als je dit niet doet, dan blijven de in en out settings van de vorige scene staan.

    Je hebt in de 01v96 (en 02r96 en DM 1000 en DM 2000) de volgende relatie.

    Input patch - Scene - Output patch

    In het scene scherm moet de deze ook koppelen aan elkaar.

    Richard

    Comment

    Working...