Overschakelen TT24 naar Studiolive 24.4.2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ruby Buttons
    • Feb 2011
    • 4

Overschakelen TT24 naar Studiolive 24.4.2

Ik werk reeds een 5-tal jaar met de TT24 van Mackie en een 1,5 jaar met een Presonus Studiolive 16.4.2 voor de live opnames
    Sinds deze week bestuur ik de Presonus ook met de SL remote for iPad !
    Dit werkt echt feilloos!

Nu denk ik er aan mijn TT24 te verkopen en een Studiolive 24.4.2
    aan te schaffen......

Ikzelf ben zeer tevreden van de TT (behalve de effecten dan ) maar
    in vind hem toch al wat verouderd....

is dit een goed idee?
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Daar je met beide mixers ervaring hebt denk ik dat je zelf die vraag als geen ander kunt beantwoorden.....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by Ruby Buttons
      Ik werk reeds een 5-tal jaar met de TT24 van Mackie en een 1,5 jaar met een Presonus Studiolive 16.4.2 voor de live opnames
      Sinds deze week bestuur ik de Presonus ook met de SL remote for iPad !
      Dit werkt echt feilloos!

Nu denk ik er aan mijn TT24 te verkopen en een Studiolive 24.4.2
      aan te schaffen......

Ikzelf ben zeer tevreden van de TT (behalve de effecten dan ) maar
      in vind hem toch al wat verouderd....

is dit een goed idee?
      Hoe werkt dat?
      Je moet dan wel de faders nog schuiven tot hun positie ofzo? En als je een fader verschuift met SL remote, moet je dan effectief eerst de fader tot die positie schuiven om de fader weer bruikbaar te maken? Want het zijn geen automatische faders.....

Comment

• Ruby Buttons
        • Feb 2011
        • 4

Originally posted by frederic
        Hoe werkt dat?