QSC GX3 maakt lawaai
Collapse
X
-
Wij hebben er ook twee in gebruik; zelfs voor theatervoorstelling gebruikt en in de coulisse gezet; ik heb blijkbaar andere ervaringen. Werkt prima; klinkt prima en levert genoeg vermogen voor een fill of kleine wedge. Ze blazen wat maar dat valt mij niet op...d&b AudiotechnikComment
-
Geen ervaring met de GX3, maar net even de GX5 aangeslingerd hier!
Er is wel een beetje blaas, fangeluid, maar zeker niet hinderlijk.
Ik zou zeggen retour leverancier!Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
-
Denk dat het gewoon een fout is in de versterker. Lekker retour dealer en een nwe vragen.
Als ik ze opstart gaat ie even aan en dan draait ie rustig en dan hoor je wel wat maar is niet storend ofzo.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Hallo
Ik heb zojuist een nieuwe QSC GX3 versterker binnengekregen. Hij zal gebruikt worden als monitorversterker en vrijdag wil ik hem tijdens een optreden eens rustig uitproberen.
Uit de verpakking eerst even aangezet (nieuw speelgoed he ) maar wat me direct opvalt is dat de ventilator wel erg veel herrie maakt. Komt vast niet boven de band uit maar thuis hoor ik hem op 10 m duidelijk en als mijn woonkamer wat groter was geweest op 30m ook, zelfs als de tv aan staat hoor je hem heel duidelijk. Blazen doet ie overigens ook goed...
Hij wordt straks ingebouwd en in het cafe hoort niemand het maar is dat normaal?
tnx voor je reply
Bedankt voor de reacties, ik hou de versterker en hoop er nog veel jaren plezier van te hebben.Good is the enemy of Great
[Jim Collins]Comment
Comment