Hallo heren,
Iemand ervaring met het kopen van een bedrijf genaamd PA Brokers?
Ik heb daar versterkers besteld, en vooruit betaald.
Allemaal nog leuk en aardig, echter kreeg ik al 3 dagen geen mail van ze terug.
Na vandaag te bellen kreeg ik te horen dat het nog 2 weken ging duren voordat ze iets op konden sturen ivm service'n en dergelijke.
Nu ben ik naar een grondige speurtocht op Blue room gekomen met daar het advies niet te kopen bij het bedrijf.
Iemand van jullie ervaring hiermee?
Ik wil nog niet roepen dat het zo is, maar hoor graag of andere mensen hier ervaring mee hebben.
Met vriendelijke groet,
Wesley
Toevoeging: Na recentelijk contact met een handelaar uit Nederland maar weer eens te horen gekregen dat Paul Tandy zijn zaakjes niet op orde heeft. Wees gewaarschuwd.
Iemand ervaring met het kopen van een bedrijf genaamd PA Brokers?
Ik heb daar versterkers besteld, en vooruit betaald.
Allemaal nog leuk en aardig, echter kreeg ik al 3 dagen geen mail van ze terug.
Na vandaag te bellen kreeg ik te horen dat het nog 2 weken ging duren voordat ze iets op konden sturen ivm service'n en dergelijke.
Nu ben ik naar een grondige speurtocht op Blue room gekomen met daar het advies niet te kopen bij het bedrijf.
Iemand van jullie ervaring hiermee?
Ik wil nog niet roepen dat het zo is, maar hoor graag of andere mensen hier ervaring mee hebben.
Met vriendelijke groet,
Wesley
Toevoeging: Na recentelijk contact met een handelaar uit Nederland maar weer eens te horen gekregen dat Paul Tandy zijn zaakjes niet op orde heeft. Wees gewaarschuwd.
Comment