@Showband, dat klopt inderdaad. Jaren geleden waren wij een zeer populair (pop)podium in de regio, en we hadden ook nog eens een zeer goede programmering. Daardoor hadden we jarenlang elk weekend een volle zaal en een leuke winst, die winst (als jongerencentrum) moet je weer investeren en dat hebben we voornamelijk in de apparatuur gedaan. Die glorie periode met elke week gave bands is helaas voorbij, maar de apparatuur hebben we gelukkig nog
Een beetje zelfbouw vindt ik wel interessant, en als ik voor 50 euro zo'n dingetje kan maken dan heb ik daar wel interesse in. Ruimte onder het podium is ongeveer 45cm, die KV2 subs passen net. Het Fane handboek heb ik al gevonden, naar wat voor subs zou ik het beste tweedehands kunnen zoeken?
@Whitefarmer, bijna goed! Wel in de buurt, dit is in Deurne.
@hansound, 18" subs van KV2 erbij zou de mooiste oplossing zijn. Maar die heb ik nog nergens in de verhuur gezien helaas.
@BvE, die twee dingen ga ik dan ook uiteraard proberen bij de volgende avond
@jeroenVDV, inderdaad, maar het was al vrij laat toen
Een beetje zelfbouw vindt ik wel interessant, en als ik voor 50 euro zo'n dingetje kan maken dan heb ik daar wel interesse in. Ruimte onder het podium is ongeveer 45cm, die KV2 subs passen net. Het Fane handboek heb ik al gevonden, naar wat voor subs zou ik het beste tweedehands kunnen zoeken?
@Whitefarmer, bijna goed! Wel in de buurt, dit is in Deurne.
@hansound, 18" subs van KV2 erbij zou de mooiste oplossing zijn. Maar die heb ik nog nergens in de verhuur gezien helaas.
@BvE, die twee dingen ga ik dan ook uiteraard proberen bij de volgende avond
@jeroenVDV, inderdaad, maar het was al vrij laat toen
Comment