Onderdelen K&M statieven

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

Onderdelen K&M statieven

hallo, wie weet waar ik een lijst+ afbeelingen van k&m statiefonderdelen kan vinden? kan op de site van K&M niks vinden.

ADVERTENTIE: Alle K&M statieven en K&M onderdelen zijn hier te vinden.
    Last edited by admin; 10-04-12, 08:19.
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Een complete lijst weet ik niet, maar een grote Duitse winkel heeft veel op de site staan. De boutjes, ringen en rubbers staan er sowieso op.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

daar heb ik niks op kunnen vinden, op geen van de 3 grote duitse dozenschuivers, maar zal wel met me oren kijken

maar als je een linkje kan door meelen ben ik een heel blij mens

Originally posted by sparky
      Een complete lijst weet ik niet, maar een grote Duitse winkel heeft veel op de site staan. De boutjes, ringen en rubbers staan er sowieso op.
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Grote selectie van K&M vervangingsonderdelen voor standaards &#5125; Browse en winkel nu bij Thomann - Europa's grootste muziekwinkel | gratis verzending &#10003; 30 dagen geld terug &#10003;
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• NesCio01
          • May 2010
          • 1987

contact@k-m.de

K&M catalogus
          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...