Als je mijn berichten wist ook die achterlijke bericht van sis want dat slaat nergens op. je moet iedereen over een kam scheren. maar blijkbaar zitten sommigen niet met een vinger en jullie's kont maar ze zitten er echt diep in. Maar ik ga door tot dat bericht van sis ook gewist is.
voor moderater
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
hee, er zit een knop rechtsbovenaan, rood vierkantje met wit kruisje...
(de echte mac kenner heeft datzelfde ding links bovenaan, en klein en rond...)
ff op klikken... Ben je in één keer van je minderwaardigheidsprobleem verlost...Comment
-
op de achterkant van een pc zit ook nog een stekker met de aansluiting iec werkt ook erg goed!Comment
-
En dat andere draadje met vergrendeling naar je router/modem werkt ook welCDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
-
snap niet goed wat je hiermee bedoeldComment
-
Je zit hier op een forum waar professionals op licht en geluidgebied rondhangen, die steken vaak veel tijd in het beantwoorden van vragen.
Soms lees je bij die vragen tussen de regels door dat de vraagsteller heel erg veel basis kennis mist, dat is waarom Sis die opmerking maakte.
De moderators zijn hier objectief, of je nu 1, 100 of zoals in mijn geval bijna 4000 posts hebt geplaatst, de regels zijn voor iedereen gelijk.
Lees die regels nog maar eens goed door en bedenk je dan wat Sis verkeerd heeft gedaan.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Als je nog niet weet hoe je dit geheel moet aansluiten stel ik mij toch vragen ....
Tape act , en je weet niet hoe aan te sluiten.
Zou je dan niet beter stoppen en een ander jopke zoeken .
Man toch , dit is echt stom .
maar blijkbaar zitten sommigen niet met een vinger en jullie's kont maar ze zitten er echt diep in.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Zo'n grote jongen is het niet...Dan heb je naar mijn mening ook een vrijwel volledig profiel...
Toch wel sneu voor Sis dat ie nog niet pro genoeg is....Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Dus als ik berichten verwijderd, dan snap je het niet?!
Wanneer ik een heel onderwerp wegkieper, dan snap je het niet?!
Dat ik een discussie onderwerp sluit snap je al helemaal niet.
Wat ik dan niet snap, waarom dit aan mij ligt!
Mocht je er over willen praten: 0347-352141, vraag naar Ralph
Ik ben er klaar mee.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment