Ziet er erg goed uit moet ik zeggen....
Wat brengt A&H met nieuwjaar?
Collapse
X
-
-
Showband,
De processing zit in de mengtafel zelf. Het is dus niet mogelijk om met een laptop en 2 8/4 racks een systeem te maken. Er zitten enkel preamps in ( zoals in de XDR16 ilive uitbreiding).
Blijft sowieso een mooi systeem. Je kan een 8/4 uitbreiding ook lokaal aan de mengtafel hangen om daar extra inputs/outputs te verkrijgen. Of je legt een 2e utp( er bestaan kabels met power en audio en 2*UTP) en plaatst die bijkomend op het podium.
Dan kan je maximum tot 24/12 + 8/4 + 8/4 gaan.En je kan lekker de 2 keer 8/4 racks over het podium verspreiden. dan bespaar je op snakes. Denk bvb 16/8 bij drummer.
Zou een concurrentie voor de nieuwe Beghringer moeten zijn ( alhoewel je daar nog met analoge snake moet werken. Met de digitale wordt het waarschijnlijk te duur)
LievenComment
-
ik vond de nummer een verkoopsargument van A&H digi nou net dat je processor op het toneel staat itt andere merken.
Als je snake kapot gaat draait alles door. Geweldig!
Je kan inregelen met een groot mastersysteem en dan op tour met een laptop.
Nummer een topreden om A&H met stip bovenaan de favorieten te zetten. Economie en gebruikszekerheid.
laten ze dat de eerste de beste keer al vallen....lekker belangrijk!Comment
-
Comment
-
ik vond de nummer een verkoopsargument van A&H digi nou net dat je processor op het toneel staat itt andere merken.
Als je snake kapot gaat draait alles door. Geweldig!
Je kan inregelen met een groot mastersysteem en dan op tour met een laptop.
Nummer een topreden om A&H met stip bovenaan de favorieten te zetten. Economie en gebruikszekerheid.
laten ze dat de eerste de beste keer al vallen....Spelingvouten onder voorbehout...Comment
Comment