Van waar eigenlijk gekozen voor metalic kleur connector?
Maken van nieuw taperack
Collapse
X
-
-
Vandaag weer bestelling binnen gehad vanuit sennheiser duitsland en wat denk je : ALWEER een G3 set vanmiddag gebeld en nu krijg ik als antwoord dat ze de G2 niet op voorraad hebben en niet meer geleverd wordt.
De G3 beugels maar weer rewtour gestuurd. Maar wat een K*T service heeft sennheiser zeg.
Al 3 weken houden ze mij aan het lijntje dat ze de G2 op voorraad hebben en tot 2x toe de G3 sturen en nu blijkt dat ie gewoon NIET leverbaar is zo ook de antenne.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Zo eindelijk de beugeltjes van sennheiser kunnen bemachtigen en ssnel erin gezet.
Ik zit nog te dubben om een 4 kanaals versterker er in te zetten.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
ziet er netjes uit.
Wat betreft versterker:
Zijn al veel discussies over geweest en je zult een afweging moeten maken of je echt altijd met dezelfde set op stap gaat of dat je liever op die inprik-klussen met een versterker in je rack loopt te zeulen wat toch wel weer extra kilo's zijn.Comment
-
Ik heb hier ook mee gezeten en heb uiteindelijk gekozen een lichtgewicht Synq (2 kanaals) in het rack te hangen.
Weegt niets, prima voor aansturen van max'en en kost weinig.
Heb er nog geen spijt van gehad, en heb er zelfs voor gekozen om in mijn tweede taperack eenzelfde Synq te hangen.Comment
-
4 kanaals amp is zeker een goede keuze roland.
hier ook rackje staan met een EV CPS 4.10 meende ik en daar kun je gewoon een rx op laten gaanComment
-
Erg net rack, Rolandino.
Ik hoop dat je afstanden wireless niet te
groot zijn, anders evt. 2 vlaggen plaatsen.
Amp? Ik ben erg tevreden met m'n
MC2 E4-75 (4 x 750 watt).
'tBlijft in mijn ogen een vette bak.
grtzWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Bedankt voor de complimenten. Rack heeft ook weinig geld gekost. Dat is het mooie van mijn doel. Had ook alles nieuw kunnen kopen.
Rack heeft in totaal iets oveer de 1000 euro gekost
In mijn ogen dus voor weinig een leuk accepteerbaar rackje.
Kostenplaatje zal iets hoger uitvallen mocht ik er een 4 kanaals amp in zetten.
Afstand van micro zal niet meer dan 25M zijn dus dat moet te doen zijn.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
Comment