technicus Gino Vannelli oorzaak wegens ziekte vervallen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    #16
    Originally posted by showband
    Niet om een potje te zwartepieten
    Dan moet je net hier op dit forum zijn, zowat ieder bericht is een reden om te gaan 'zwarte pieten'
    Heerlijk die stilte

    Comment

    • sparky
      • Apr 2002
      • 2104

      #17
      Bij mij is een vergelijkbare fout er een paar weken terug ook in geslopen. Ik deed een linecheck in een festivalsituatie, de band gebruikte wat intro's e.d. vanaf een MD-speler op het podium, dat ging gewoon met een DI zonder pad op lijnnivo naar de tafels. ik had die faders nog openstaan en de kanalen om de een of andere reden niet op mute (weet nog steeds niet hoe ik het over het hoofd heb gezien) toen iemand een MD instartte... Bij de vorige band had er ook iets van een MD of sampler op die kanalen gestaan, maar dat kwam een heel stuk zachter binnen, meer micnivo. En dus knalt er op gruwlijk volume en zwaar overstuurt een stuk muziek de zaal in..... De limiters deden hun werk en het voorval duurde iets van een seconde, maar toch. Je geeft mensen hun oren wel een opdonder, ik zelf stond nog een meter of 15 van de speakers, maar dat gold niet voor een deel van het publiek. Daarnaast stond ik ook nog eens op andermans set te werken, ook een beetje lullig. Voor mij is het ook weer een reminder geweest: Blijf er op letten dat alleen de zaken openstaan die open moeten staan, een ongeluk zit onder een klein knopje!
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

      Comment

      • sparky
        • Apr 2002
        • 2104

        #18
        Daarnaast: bij mij is het goed afgelopen, in het geval waar dit topic over gaat niet echt. Het is vreselijk om zowel te ondergaan als te veroorzaken. Ik wens deze technicus alle herstel en beterschap toe en hoop dat iedereen er aan herinnerd wordt dat dit soort dingen ons allemaal kunnen overkomen.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

        Comment

        • renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

          #19
          Originally posted by sparky
          Ik wens deze technicus alle herstel en beterschap toe en hoop dat iedereen er aan herinnerd wordt dat dit soort dingen ons allemaal kunnen overkomen.
          Dat zal de technicus fijn vinden, alleen zijn het de oren van de artiest die stuk zijn
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

          Comment

          • sparky
            • Apr 2002
            • 2104

            #20
            Originally posted by renevanh
            Dat zal de technicus fijn vinden, alleen zijn het de oren van de artiest die stuk zijn
            Dat bedoel ik natuurlijk...Pfff, dat hoofd van mij af en toe.
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

            Comment

            • Vss
              • Dec 2011
              • 33

              #21
              Originally posted by sparky
              ...Pfff, dat hoofd van mij af en toe.
              Misschien was dat de reden


              Sorry , kon het niet laten . Was echt een weggever .

              Comment

              Working...