Mss is de verkoper wel zo fantastisch dat ie er geld bij vraagt omdat de 315 toppen gebruikt zijn.
DB Technology flexsys F315 probleem
Collapse
X
-
Heren ,,
Blijft een lastig verhaal , ik ben bang dat de dvx 12 ook niet veel krachtiger zal zijn dan de f212. Echter om nu weer f315 in te ruilen en dan 4 f212`s te kopen wordt denk ik ook een duur verhaal. Kan ik dan niet beter kijken voor een ander merk top , of misschien de complete set verkopen en kijken naar wat anders. Ik had hiervoor een Electro voice set , maar deze heb ik verkocht omdat ik het slepen met de zware versterker racks helemaal moe was. Ik ben al aan het denken om de f315 toppen te verkopen , en dan 2 electro voice RX serie toppen erop te zetten. Dan maar weer een versterker meer mee , of heeft iemand nog een ander idee ?Comment
-
Zn dvx d12 gaat echt wel een stuk aangenamer en harder dan een F215, en ook een F212... De212 zal onderin tot bepaalde volume net wat meer geven.. maar wordt het dan luider dan wil het hoog drivertje niet meer en gaat de top schreeuwen... EEn DVX 12 top gaat door en klinkt in zn algemeenheid vele maler luider en aangenamer.. Dat kleine beetje mid wat je dan mist is verwaarloosbaar.
Dvx d12 top met dubbel 18" per kant kan prima tot 200 man in een zaaltje. No problemJBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Ik snap al niet waarom je die RX set weg gedaan hebt? Je sleept nu net zo hard met de amps als anders alleen zitten ze dan los.
Als je idd een paar RX toppen kunt vinden zou je het eens kunnen testen of de combinatie goed klinkt.Comment
-
Is het niet veel makkelijker om met de leverancier te regelen dat er een goede vergelijking gemaakt kan worden tussen de diverse toppen?
Deze discussie levert tot op heden ook geen duidelijkheid op.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Maar als jij het al niet begrijpt zal ik het voor de zekerheid nog één keer herhalen,
Ga eens met je toppen naar je leverancier mischien kan die iets voor je betekenen....
Comment
Comment