Digitale multi bij LS9

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    #16
    Originally posted by MarkRombouts
    Als er inderdaad weinig budgettair aantrekkelijke oplossingen zijn dan ga ik inderdaad gewoon de focusrite laten repareren of anders vervangen.

    Jammer voor mij, maar t functioneert allemaal prima.
    B
    edankt voor jullie reacties.

    P.s. Op een ls9 zit geen standaard adat poort.
    Ik denk ook dat een digitale multi voor een LS9" het sop de kolen niet waard zijn" om daar in te investeren.
    Dan denk ik dat je hem beter te koop zet voor een 5-6000€ en wat oplegt voor een allen & heath gld of zo.

    Comment

    • MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

      #17
      Allen & Heath GLD80 is op zich een leuk idee.
      Ik vind alleen het max aantal kanalen wat beperkt. Ik heb toch wel regelmatig projecten met 48 inputs, or meer. Met de GLD gaat dat niet lukken volgens mij.

      De LS9 biedt mij dan 64 kanalen, zodat ik nog wat over houdt na de 48 mic inputs. Volgens mij zijn er (helaas) nog niet echt veel betaalbare opties naast de LS9 die dit kunnen bieden. Zeker in combinatie met een digitale snake.

      Comment

      • frederic
        • Jan 2006
        • 3511

        #18
        Originally posted by MarkRombouts
        Allen & Heath GLD80 is op zich een leuk idee.
        Ik vind alleen het max aantal kanalen wat beperkt. Ik heb toch wel regelmatig projecten met 48 inputs, or meer. Met de GLD gaat dat niet lukken volgens mij.

        De LS9 biedt mij dan 64 kanalen, zodat ik nog wat over houdt na de 48 mic inputs. Volgens mij zijn er (helaas) nog niet echt veel betaalbare opties naast de LS9 die dit kunnen bieden. Zeker in combinatie met een digitale snake.
        Voor 48 inputs over digitale multi, zal je in de prijsklassen van de LS9 nog niks vinden.
        Het goedkoopste die er is met digitale multi is een A&H R72 console met een IDR48 stagebox. Zal je rond de 10K zitten.
        Stel dat je een 6k kunt krijgen voor de LS9 moet je nog 4k opleggen.
        Last edited by frederic; 15-02-12, 22:03.

        Comment

        Working...