Donderdag 26 januari 2012 werd er tussen 7h15 en 20h ingebroken in The Porter House Stalhof 1 Gent. De feiten hebben vermoedelijk ’s avonds plaatsgevonden. Volgende materialen werden gestolen: zwarte road ready flightcase met inhoud 2 x Pioneer CDJ-2000 en 1 x Rane TTM57 mengtafel + diverse kabels (allemaal mijn persoonlijke eigendom). Verder werd er van mijn collega dj’s gestolen: 2 cd-koffers, 2 x Pioneer CDJ-800, 1 x Pioneer DJM-800, 1 x Serato interface, diverse kabels en verder ook nog divers werkmateriaal en wisselgeld van de kassa. De daders waren wellicht voorbereid gezien hun werkwijze en de materialen die ze meegenomen hebben. Het is reeds de derde keer dat ik persoonlijk slachtoffer ben van diefstal van mijn dj-materiaal, vorig jaar nog inbraak in mijn auto… . Alhoewel ik de laatste maanden erg voorzichtig geweest ben (nooit meer gerief in auto laten zitten, veilige opslagplaats, diefstalverzekering bij mij thuis,..) blijken er toch altijd dieven te zijn die elke kans grijpen die ze hebben. Erg nefast voor mensen zoals ik en mijn collega’s die deze spullen nodig hebben om te werken en ***verdomme ook hard gewerkt hebben om dat gerief aan te kopen.
Soit, indien u deze materialen te koop aangeboden worden of u heeft een vermoeden naar de daders kunt u altijd contact opnemen met de politie. De toestellen staan ondertussen ook al geseind. Ik heb al serienummers van de Pioneer CDJ-2000’en, rest volgt nog.
J fmpo 13269yy
J empo 12415yy
Met vriendelijke groeten,
Frederik Vanslembrouck
Tel. +32 477 699 213
Soit, indien u deze materialen te koop aangeboden worden of u heeft een vermoeden naar de daders kunt u altijd contact opnemen met de politie. De toestellen staan ondertussen ook al geseind. Ik heb al serienummers van de Pioneer CDJ-2000’en, rest volgt nog.
J fmpo 13269yy
J empo 12415yy
Met vriendelijke groeten,
Frederik Vanslembrouck
Tel. +32 477 699 213
Comment