Sgm 24

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Piethoekman
    • Mar 2012
    • 4

Sgm 24

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn verlichting(robe scans).
    Er hangen 6 stuks scans in de trust die zijn doorgelinkt alleen de eerste doet het maar.
    Wij hebben een sgm 24 lichttafel ze staan ieder onder een eigen druk toets alleen de eerste werkt maar.
    Graag hoor een reactie hierop

Mvg Piet
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by Piethoekman
    Hallo,

Ik heb een probleem met mijn verlichting(robe scans).
    Er hangen 6 stuks scans in de trust die zijn doorgelinkt alleen de eerste doet het maar.
    Wij hebben een sgm 24 lichttafel ze staan ieder onder een eigen druk toets alleen de eerste werkt maar.
    Graag hoor een reactie hierop

Mvg Piet
    Een beetje onderzoek kan natuurlijk geen kwaad:
    Zijn alle kabels aangesloten?
    Zijn alle kabels heel?
    Is de doorlus in het armatuur nog OK
    Als de doorlus gebufferd is, moet er ook spanning op het armatuur staan.4
    Als je het eerste armatuur overslaat, werkt het dan wel?
    Is het einde van de DMX kabel afgesloten met een weerstand? (Kan ook door het armatuur gedaan worden)
    Zo zijn er nog wel een paar vragen .
    Gewoon systematisch zoeken, te beginnen bij de tafel.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Piethoekman
      • Mar 2012
      • 4

Hallo speakertech,

Dankje voor de reactie maar ik heb die punten als eerste allemaal nagekeken maar inmiddels ben ik er achter wat de oorzaak is.
      Binnen 2 weken raar maar waar zijn dus 5 lampen doorgebrand (ze waren al ruim over de branduren heen)
      en daardoor zekeringen gesprongen zodat het display van de scans het ook niet doen.

Gr Piet Hoekman

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

Als je de lampen allemaal tegelijk gekocht hebt en zelfde aantal branduren hebben is het niet gek dat ze ongeveer tegelijk doorbranden. Als de 6e even oud is zal deze ook wel snel gaan.
        Vitality Show

Comment

Working...