Behringer Inuke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

Originally posted by MusicXtra
    Bij een buiten festival wat twee dagen duurt laat ik alles 's nachts ook aan staan.
    Dat is alleszins een boel slimmer als enige edities Tomorrowland terug. Toen hadden ze er niet beter op gevonden de I-Tech racks in te pakken met shrinkwrap en de stroom af te koppellen. 's ochtens voor dag en dauw de stroom er terug op en dat was een heel fijn huzarenstukje "seg heb jij soms nog IT-8000 beschikbaar"

Comment

• jop
      • Jun 2002
      • 92

Even een reactie op enkele vragen

De defecten bij de inuke's waren: display storingen dsp, niet meer inschakelen van amp, na korte gebruikstijd snel in de protect gaan en 2 versterkers die spontaan in de protect schoten. De protect van een inuke is in feite uitschakeling van de eindtrap, waardoor ik de de limiters van de dsp's allemaal op -3db heb gezet. Hierdoor spelen ze dus nooit in de hardware limit of protect, maar ze krijgen het wel flink te verduren.
      Verder blijven de amps ooit in de protect hangen bij inschakelen als ze koud staan (en dan bedoel ik niet onder vriespunt!) maar als ze warm zijn werken ze prima. Naar mijn inzien een probleem van te lage toleranties van de componenten in de voeding.

Verder word al onze apparatuur met respect behandeld, maar ik verwacht wel dat ik ze in rackje over de stoep kunnen hobbelen
      Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• knorrepot
        • Oct 2009
        • 234

Komende carnaval staat er een inuke 3000dsp precies een jaar in een dans cafe waar wij deze geplaatst hebben. Meer als experiment. Minstens 1x per week staat hij gebrugd op 1 enkel 18" sub tot dik in de limiters te spelen. Nog geen enkele keer uitgevallen of problemen mee gehad.

Comment

Working...