Ik vind vooral goed om te zien dat je ook prima geluid kan maken zonder de micro line array hype die iedere fabrikant volgt. Dat je kiest voor gepowerde incl processing maakt je product in éen keer af. Goed bezig.
Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
Met zo'n micro line-array kun je onmogelijk prima geluid maken, dat zijn wanproducten ontstaan uit marketing overwegingen en zeker niet uit geluidstechnische overwegingen. Je zult er dus ook nooit een tegenkomen met een Brooklyn-Audio logo erop.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Zeer knap werk MusicXtra! Ze zien er zeer strak uit en ben ook zeer benieuwd hoe de powered versie klinkt.
Ik heb momenteel mijn eigen gebouwde topkasten ook vol in gebruik en de klank is ook goed al zeg ik het zelf haha.
Ik vind de pu coating een stuk netter dan warnex. Zijn de ampmodules met interne DSP of doe je dat extern met een losse processor?Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
De Powered versie klinkt mogelijk een fractie beter dan de non-powered omdat het nu 3 weg actief is, het passieve filter tussen de 2 en 1" driver is hiermee komen te vervallen.
De DSP zit in de versterker modules gebouwd, het is dus letterlijk spanning (alles tussen de 100 en 260V AC is goed) erop, signaal erop, juiste van de 4 presets kiezen en je kunt los.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
-
Van de powered versie heb jij inderdaad serie nummer 001 en 002....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Mechanisch ook nog knap lastig, hoorn is ook in eigen beheer ontwikkeld en geproduceerd.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
-
Ik beweer ook niet dat het onmogelijk is, alleen lastig.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
Uiteindelijk is alles na te maken, doe je een hoop moeite om iets eruit te laten zien als een Prospect maar het is nog steeds geen Prospect.
Je mist dan nog de DSP settings als je al aan de amp modules kunt komen.
En uiteindelijk is het best vleiend te zien dat mijn ontwerpen nagemaakt worden, heb er al verschillende gezien die het hebben geprobeerd.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
Comment