De Xilica die ik bij Sander gehaald heb was wel iets meer dan € 300,00...
Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
-
-
ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofersComment
-
je kunt gewoon een mailtje sturen.
een van de eisen op dit forum is dat er niet over geld geluld wordt.
Maar ik denk dat Belgie nooit lang op zich kan laten wachten...
See y'all on sunday in Brooklyn!Comment
-
Comment
-
Niet nodig om zelf bier mee te nemen, catering is aanwezig en heel betaalbaar.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Voor een ieder die Brooklyn Audio producten live wil horen, morgen sta ik dus in het park bij het gemeentehuis in Breukelen om Deborah Carter met band te versterken.
Concert is van 14.00 tot 16.00 uur, de toegang is gratis, catering is aanwezig en er is een ruime parkeergelegenheid.
Het schijnt tropisch warm te worden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Toch 5 mensen hier van het forum die de moeite hebben genomen te komen luisteren.
Mannen, leuk dat jullie er waren, de band was aangenaam verrast dat er maar liefst 7 technici achter de FOH zaten.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik was er vanmiddag niet, maar ik heb 'm een paar weken terug al mogen beluisteren. Helaas stond ie daar als infill en kon ik dus niet echt goed horen tot wat ie allemaal in staat was, maar wat ik daar hoorde was veel belovend. Geen rare fratsen, gewoon een speaker waar uit komt wat je er in stopt. Zoals het hoort dus.Comment
-
Was er helaas ook niet.
Het te mooie weer en een deels afgesloten autosnelweg
deden ons voor de middag anders besluiten.
Ik hoor graag wanneer je weer ergens staat met deze tops, Sander.
Kun je mss nog een keer de specs posten?
ben door de lange thread dat ff kwijt.
tnx.
grt
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
Comment