Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Hier een mooi plaatje van de diverse mogelijkheden van de Prospect serie.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Job
      • Jul 2011
      • 24

Misschien een beetje raar om te zeggen maar ik vind het toch wel een zogezegd geile set.
      hop hop gas er op

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Best mooi, zo'n podium met Brooklyn-Audio.

Comment

• theo
          • Nov 2001
          • 503

Brooklyn wel, maar dat frontlicht is me zo toch spuuglelijk.
          Die statieven zo midden op vloer voor je stack langs.
          Had ze nog liever in donker gezet

Comment

• vdlaanlichtengeluid
            • Jun 2010
            • 640

Dat is inderdaad wel een puntje van Theo. Maar ik heb wel het idee dat ik dit vaker zie maar weet dat Sander licht ook altijd uitbesteed als hij het allicht al geregeld heeft.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Licht bemoei ik me inderdaad zo min mogelijk mee, er was hier ook nauwelijks ruimte om statieven kwijt te kunnen, achter de linker stack stond de monitor tafel, achter de rechter stack bevindt zich een nooduitgang. Verder naar de zijkant ontbreekt de hoogte dus veel keus er niet. Bovendien is dit een foto van een lege zaal, met 400 man binnen zie je de statieven niet meer.

Comment

• MarkRombouts
                • Jan 2005
                • 1391

M20 flens in de bovenkant, dan kun je er zo je frontlicht boven op zetten ��

Comment

• theo
                  • Nov 2001
                  • 503

Juist met 400 man lijkt dit mij een hachelijke situatie, stukkie truss rechtop net als achter is dan ook een oplossing .
                  bij dit soort situaties zetten we ook nog wel eens een movingblinder bovenop de stack die als frontlicht fungeert.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Tsja, iedereen kan met oplossingen komen, ik doe niet zonder reden helemaal niets met licht.

Comment

• frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

Ik denk als je echt wil slagen (dus niet alleen kwa klankgebied) op commercieel gebied, moet je zoeken naar systemen die door 1 persoon kunnen worden opgebouwd.
                      Vb ik kan alleen en JBL VRXsetje opbouwen. Niet dat dit echt mijn klanksmaak is, Maar het systeem bevalt me wel.
                      Die topspeakers zien er mij redelijk lomp en zwaar uit... Vandaar dat ik liever een dubbele 10" zie zoals het nieuwe V en Y systeem van D&B.
                      Die toppen zijn veel eleganter.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by frederic
                        Ik denk als je echt wil slagen (dus niet alleen kwa klankgebied) op commercieel gebied, moet je zoeken naar systemen die door 1 persoon kunnen worden opgebouwd.
                        Vb ik kan alleen en JBL VRXsetje opbouwen. Niet dat dit echt mijn klanksmaak is, Maar het systeem bevalt me wel.
                        Die topspeakers zien er mij redelijk lomp en zwaar uit... Vandaar dat ik liever een dubbele 10" zie zoals het nieuwe V en Y systeem van D&B.
                        Die toppen zijn veel eleganter.
                        De D&B series die jij noemt zijn line-arrays, da's een totaal andere tak van sport dan de Prospect top, overigens weegt een enkel V series top rond de 38 kg. Jouw VRX setje is daar ook op geen enkele manier mee te vergelijken.
                        De Prospect wordt totaal verkeerd ingeschat op basis van zijn formaat, met slechts één top per kant zijn er festivals met 2500 bezoekers mee gedaan, dat gaat je met een VRX systeem echt niet lukken en met de genoemde D&B systemen heb je daarvoor ook meer dan 6 kastjes per kant nodig, dus dik 200 kg per kant. Daarmee staat de Prospect op eenzame hoogte wat prestaties betreft, ik ben nog geen top tegengekomen die zoveel aankan en slechts 36 kg weegt, dus lomp.... Nee, juist extreem licht en compact.
                        Het is ook niet erg waarschijnlijk dat je een klus voor 2500 man in je eentje staat te bouwen, een setje met diezelfde top voor 600 man is overigens nog prima te doen.
                        Verder heb ik de Coax6 en Coax12 welke respectievelijk 6 en 16 kg wegen en dus heel makkelijk in je eentje op statief of tussenpaal te zetten zijn. Dan is er nog de line-array, een 'setje' tot 10.000 man met toppen welke 38 kg per stuk wegen heb ik ook nog van geen enkel ander merk langs zien komen....
                        Mijn grootste uitdaging is dus om mensen zoals jij zover te krijgen dat ze hun denkwijze los weten te laten dat een enkel 15" top niet geschikt is voor vocalen en tot maximaal 500 man bruikbaar is en dat een dubbel 10" line-array leuk is voor de jaarlijkse braderie in het dorp maar zeker niet geschikt zou zijn voor een stevig dance feest of live concert met 10.000 man ervoor. En om dat te bereiken heb ik simpel een aantal slimme ontwerpen gemaakt die andere merken niet maken.

Comment

• sjig
                          • May 2012
                          • 909

never mind.....

Comment

• jakkes72
                            • Dec 2003
                            • 1015

Wellicht weer een keer tijd voor een nieuw ontwerp, en nieuw onderwerp hier. Dit word voor sommigen een beetje vervelend lijkt het soms.. (niet voor mij, ik heb een setje in de schuur staan)

Comment

• qvt
                              • Oct 2009
                              • 721

Wordt tijd voor een shootout tussen Brooklyn Audio en Adamson Sander! Daar waar een SB28 het aflegt tegen een BA subje zal een E219 je iets beter bevallen.
                              There is no substitute for imagination

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Originally posted by qvt
                                Wordt tijd voor een shootout tussen Brooklyn Audio en Adamson Sander! Daar waar een SB28 het aflegt tegen een BA subje zal een E219 je iets beter bevallen.
                                Ik ben overal voor te vinden, dat weet je... Dus wanneer jij een locatie hebt en Adamson subs kom ik wel met BA subs.
                                Alleen wanneer ik de specs van de Adamson bekijk zie ik dat die exact twee keer zo groot is, dan zou een verhouding van 2 BA subs op 1 Adamson een eerlijk vergelijk geven waar het gaat om power/size ratio.

Comment

Working...